Aviseringar
Rensa alla

Kärlek...


Ämnesstartare

Hej. Nu är det så att jag behöver lite råd! Är 17 år och varit singel i ca ett halvår nu efter över 2 års förhållande... Sen dess har jag försökt hitta ny kille men ingen har varit riktigt min smak är ganska kräsen när det gäller killar! Alla utom en. Jag träffade honom genom gemensamma vänner på en fest och vi strulade lite den kvällen, sen så har vi haft smått kontakt men jag blev förälskad direkt för han har den perfekta personligheten för mig osv. Men ju mer jag håller det inne desto mer kokar det över om ni hajar? Sen så hade han en annan tjej men det tog slut mellan dom för ca en vecka sen och ja jag har sagt att jag är intresserad av honom till honom, så han vet det och ibland har vi kontakt osv men ytterst lite och då pratar vi om bokstavligen INGENTING. Behöver tips på vad jag kan göra? Jag tror att han skulle kunna känna samma för mig om han bara lägger mer märke till mig eftersom vi är ganska lika, det ända problemet är att vi aldrig stöter ihop på helger då han åker hem till sina föräldrar på helger (går i skola i en annan stad) så aaah, har ni några tips på i stort sätt allt? Vad jag kan säga/göra osv? Tack på förhand 🙂 


   
Citera

Dra ner byxorna på han och gör såhär
 Rullar ögonen


   
SvaraCitera

Har ni några gemensamma intressen?


   
SvaraCitera