Aviseringar
Rensa alla

Kärlekens kemi


Creep_
Ämnesstartare

Jag är kär ! allt känns underbart, det pirrar i magen jag känner mig lätt och överlycklig. Kan inte få bort leendet från mina läppar.

Men vad är det egentligen som händer i mitt huvud, vad är kemin bakom det? Är det en sjukt avancerad process med en massa olika signalsubstanser eller är det frågan om någon enkel molekyl?
[love]


   
Citera

det går över snart[smile]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Stackare


   
SvaraCitera
Åtta

Koldioxidförgiftning, gissar jag på.


   
SvaraCitera
Creep_
Ämnesstartare

Tözen:

Stackare

vadå stackare! e ju hög dygnet runt nu och gratis e de. Bättre än alla droger jag har provat!


   
SvaraCitera

Undrar om kärlekens kemi har ett periodiskt system?


   
SvaraCitera

Creep_:

Bilar går på bensin, Tjejer på bekräftelse.

Tjejer går på bensin, bilar går på el.


   
SvaraCitera

Creep_:

vadå stackare! e ju hög dygnet runt nu och gratis e de. Bättre än alla droger jag har provat!

nu ja,men d är inte värt d när man blir dissad av den man älskar.då kunde man klara sig utan från början.


   
SvaraCitera
elinc

Gud vad alla är negativa. Var glad för nu!


   
SvaraCitera

Har du aldrig vart kär innan? Tyvärr kommer det gå dåligt :<


   
SvaraCitera
Creep_
Ämnesstartare

Tözen:

nu ja,men d är inte värt d när man blir dissad av den man älskar.då kunde man klara sig utan från början.

Nej för fan ! de suger att vara olyckligt kär men de e fan värt de om jag mår som jag gör nu ! Njuter verkligen hela tiden[love]


   
SvaraCitera

[party]


   
SvaraCitera

Creep_:

Nej för fan ! de suger att vara olyckligt kär men de e fan värt de om jag mår som jag gör nu ! Njuter verkligen hela tiden

du kommer bli dumpad,grattis,jag ser fram emot d


   
SvaraCitera
Creep_
Ämnesstartare

Tözen:

du kommer bli dumpad,grattis,jag ser fram emot d

ja är inte ens ihop med henne, och kommer ändå snabbt tröttna på henne hahah. men just nu e allt underbart !


   
SvaraCitera