Aviseringar
Rensa alla

Kärleks problem


Ämnesstartare

Jag är 16 år om tolv dagar och kär i en tjej som går på min skola men är blyg så fort jag snackar men någon tjej jag har någon form av intresse för. Ni har säkert läst det förut men de här skiljer sig en del ifrån andra fall.
Vi har alldrig pratat med varandra men vi har en enda lektion tsm: Franska.
Det skapar en del problem då hennes kompis har vart kär i mig enda sen lekis men har nyligen slutat med det och hennes granne verkar även vara kär i mig men jag är inte intresserad av någon av dem två dem är bara två tjej kompisar till mig.
Jag har även skämt ut mig genom att gömma mig på hennes grannes tomt (tjejen som e kär i mig) efter att civil polisen jagat oss dit, sen även vart stup fulla efter en fest utanför tjejen jag är kär i hennes hus där jag satt med en öl i hand[bigcheers] på trottoaren och (jag skrek nog en del samtdigit) min kompis sprang fram och plinga på hennes dörr så att hennes pappa komma utrusannde och hoppa in i bilen och åkte efter oss men han fick alldrig tag i oss då vi gömde oss i en stor buske.
Jag har även en djup depression som jag fått stå ut med i mer än 6 år och har int fått hjälpa för den förrän förra månaden och den håller på att minska. Den har gjort mig väldigt tillbaka dragen men jag blir mer och mer framåt nu när jag sakta börjar må bättre.
Jag och min kompis håller på med parkour och är ganska kända för det här där jag bor och de skapar en del problem då folk misstolkar vad parkour är vilket gör att man blir orolig om hon osså misstollkar.
Nian är snart slut och vi kommer hamna på helt olika gymnasier med ungefär två mils mellanrum så jag känner att jag vill få bra kontakt med henne så fort som möjligt så man kan fortsätta ha kontakt även fast de är sån distans skillnad mellan skolorna.

Snälla hjälp mig


   
Citera

Clearice:

Jag är 16 år om tolv dagar

Jag fyller år 4 dagar innan dig [bigsmile]


   
SvaraCitera

adda hennne på msn eller facebook eller snacka med henne på franskan [crazy]


   
SvaraCitera

men prata med henne då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skönhetsmiss:

Jag fyller år 4 dagar innan dig

fan va folk ska fylla år i april [party][bigsmile]


   
SvaraCitera

2 240 000 resultat för "I shouldn't have kissed her."
29 300 000 resultat för "I should have kissed her."

Vad tror du man ångrar mest, att ta första steget och prata med den man är intresserad av, eller att inte göra det?

[party]
go for it.


   
SvaraCitera

fyller år 12 dagar efter dig [cool][cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

adda hennne på msn eller facebook eller snacka med henne på franskan

Hmmm... Int så lätt ganska skämmigt att gört rakt framför två bra tjej kompisar som båda vill bli tsm och den ena av dem e skit bra kompis me den jag e intresserad av men jaja man kan iaf försöka gåre åt helvete så ere bara leta efter nån annan.


   
SvaraCitera

Clearice:

två bra tjej kompisar som båda vill bli tsm

du får förklara för dom att du inte är kär i dom [crazy]


   
SvaraCitera

Clearice:

fan va folk ska fylla år i april

Hehe ja, jag fyller år samma dag som Hitler och Erik Segerstedt [cool][cool]
[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

du får förklara för dom att du inte är kär i dom

Den ena vet men den andra får konfrontera mig om att hon är kär innan jag berättar för henne att jag int e intresserad[rolleyes]


   
SvaraCitera

Clearice:

Den ena vet men den andra får konfrontera mig om att hon är kär innan jag berättar för henne att jag int e intresserad[rolleyes]

så du barar tror att hon är kär? :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skönhetsmiss:

Hehe ja, jag fyller år samma dag som Hitler och Erik Segerstedt

skojaru XD visste int att hitler fyllde i april [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

så du barar tror att hon är kär? :p

en av hennes bästa kompisar i skolan berätta för mig för ca ett år sen plus så beteer hon sig annorlunda så fort jag kommer hon har alldrig sakt rakt ut att hon gillar mig :/ 😀


   
SvaraCitera

Clearice:

en av hennes bästa kompisar i skolan berätta för mig för ca ett år sen plus så beteer hon sig annorlunda så fort jag kommer hon har alldrig sakt rakt ut att hon gillar mig :/ 😀

ah men tycker ändå du ska försöka ta kontakt med den där tjejen du gillar


   
SvaraCitera