Aviseringar
Rensa alla

Kärleks problem


Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

ah men tycker ändå du ska försöka ta kontakt med den där tjejen du gillar

får väll försöka e endå bara några veckor kvar av skolan blir nog svårare att ta kontakt me henne när vi går på helt olika skolor


   
SvaraCitera

Clearice:

skojaru XD visste int att hitler fyllde i april

På min födelsedag [sad]


   
SvaraCitera

Lycka till, hoppas det går bra 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MakingBelieve:

Lycka till, hoppas det går bra 🙂

tack men de går nog åt helvete men de gör nog in så mycke för då ere lättare att glömma bort efteråt med vetskapen att man iaf försökt[bigsmile]


   
SvaraCitera

Clearice:

tack men de går nog åt helvete men de gör nog in så mycke för då ere lättare att glömma bort efteråt med vetskapen att man iaf försökt

Jaha.. nejdå, men tro på dig själv 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MakingBelieve:

Jaha.. nejdå, men tro på dig själv 🙂

I'll give it a try 😛


   
SvaraCitera

Ooo parkour...awsome!!!! Grymt kul men vafan...skadat mig så jävla mycket...kan tillägga att jag är amatör men väldigt atletisk[bigsmile]

Men nu till problemet:

Clearice:

Nian är snart slut och vi kommer hamna på helt olika gymnasier med ungefär två mils mellanrum så jag känner att jag vill få bra kontakt med henne så fort som möjligt så man kan fortsätta ha kontakt även fast de är sån distans skillnad mellan skolorna.

Jag citerade dig så att du läser detta[cool]

Gör så här:
Ta kontakt med henne på franskan, sätt dig bredvid eller så kan du prata och be om hennes nr före lektionen. [smile]
Prova Msn, skype eller fb [smile]

Jag vet att det låter svårt men försök, jag har själv varit blyg med tjejer men jag provade och det funkar nästan hela tiden[wink]

Ta det lugnt och bara babbla...Det funkar, tro mig...

Som jag alltid brukar säga:
Gör det, innan det är försent.


   
SvaraCitera

Du har allt att vinna och inget att förlora på att följa ovanstående råd. Och det är inte alls ovanligt att man får positivt gensvar. Hoppas du tar mod till dig och frågar. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

karleksproblem:

Gör så här:
Ta kontakt med henne på franskan, sätt dig bredvid eller så kan du prata och be om hennes nr före lektionen.
Prova Msn, skype eller fb

Jag vet att det låter svårt men försök, jag har själv varit blyg med tjejer men jag provade och det funkar nästan hela tiden

Hmm jag fick en ide igår om att fråga henne nästa franska lektion om hon e intresserad av att vara med och uppträda på kabarén som alla i nian får ha innan dem slutar, om hon skulle vara intresserad av att haka på så blire lättare att snacka me henne då man samarbetar med något tsm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

karleksproblem:

Ooo parkour...awsome!!!! Grymt kul men vafan...skadat mig så jävla mycket...kan tillägga att jag är amatör men väldigt atletisk

Hahaha jag e väll int direkt heller nå proffs påre men det gör inge gört bara för att det är kul men ska kanske sluta med de så fort jag kommer upp på gymnasiet [crazy]


   
SvaraCitera

Clearice:

Hmm jag fick en ide igår om att fråga henne nästa franska lektion om hon e intresserad av att vara med och uppträda på kabarén som alla i nian får ha innan dem slutar, om hon skulle vara intresserad av att haka på så blire lättare att snacka me henne då man samarbetar med något tsm.

Bra, se till att du gör det nu!

Gött med parkouren också [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

karleksproblem:

Bra, se till att du gör det nu!

De lugnt jag göre även om jag blir tvungen att tvinga mig själv till de[crazy]

karleksproblem:

Gött med parkouren också

Lika bra att sluta me den, blir konstigt om man ser en blivande politiker på hus taken [badgrin][crazy]


   
SvaraCitera

Clearice:

Lika bra att sluta me den, blir konstigt om man ser en blivande politiker på hus taken

Du kommer inte bli någon politiker om du inte lär dig ljuga[cool]

BTW: Gör det bara!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

karleksproblem:

Du kommer inte bli någon politiker om du inte lär dig ljuga

E bra på å ljuga men tänker int använda lögner när jag kmr upp i stor politiken hatar hypocrati.

karleksproblem:

BTW: Gör det bara!

Jag Göre Bara!!!(Måndag)[crazy]


   
SvaraCitera

Clearice:

E bra på å ljuga men tänker int använda lögner när jag kmr upp i stor politiken hatar hypocrati.

Lycka till then[rolleyes]


   
SvaraCitera