Aviseringar
Rensa alla

Kärleks problem. HJÄLP!


Ämnesstartare

Ursäkta för att texten blev en jävla saga men jag behöver verkligen hjälp.

Ok för att göra det enklare att förstå så hittar vi på att mitt ex heter Anna och tjejen som jag gillar heter Karin.

Ok jag har gjort slut med Anna för ungefär 2 och en halv vecka sen hon blev jätte ledsen och hon älskar mig fortfarande, Men jag gjorde slut med henne pga att jag verkligen är dö kär i Karin. Men olyckligtvis är Karin en av Annas bästa vän...
Men Karin gillar en annan kille som heter (vi hittar på) Pär, Pär gillar Karin och dom messar med varandra mycket säger att dom älskar varandra osv. Men dom är itne tillsammans dom har inget förhållande. Men det är väldigt förvirrande för jag har pussat och kramat Karin som säger att hon gillar Pär, jag är itne alls blyg av mig och har sagt till Karin att jag älskar henne.
Men ganska nyligen fick några av Annas vänner reda på att Karin har pussat mig, vilket resulterade i att alla blev arga, inte lite arga utan helt galna på mig och Karin, men mest Karin. Jag vet itne hur jag ska lyckas få Karin, jag älskar henne helt sjukt mycket, jag har alldrig känt så här föRut och jag har haft många tjejer, och som sagt jag är inte alls blyg.
Jag vill verkligen få Karin att bli min men det kännns som att det är omöjligt då hon säger att hon gillar Pär, Plus att om vi skulle få ett förhållande hade Anna och hennes kompisar som också är väldigt tighta med Karin fått utbrott och Karin blivit sjukt ledsen, hon har redan varit sjukt ledsen efter att dom fick reda på att vi hade kyssts. Men nånstans känns det som att karin gilalr mig också då hon kysst mig osv, känns att man itne skulle göra så om man älskar en annan person.?
Det känns som att det är för mycket ivägen, jag älsakr verkligen Karin enormt jävlA mycket.
Jag är 14 år och går i 8an. Snälla kom med förslag hur jag ska göra.
TACK I FÖRHAND


   
Citera

Gå vidare.


   
SvaraCitera

hulken178:

Jag är 14 år och går i 8an. Snälla kom med förslag hur jag ska göra.

Skaffa lite stake. Väx upp.


   
SvaraCitera

något som vi alla måste lära oss den hårda vägen är att kärlek allra oftast suger.


   
SvaraCitera

Mitt svar blir Håkan. Lyssna på jättemycket Håkan.

Fingerprints:

något som vi alla måste lära oss den hårda vägen är att kärlek allra oftast suger.


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:

Mitt svar blir Håkan. Lyssna på jättemycket Håkan.

Det är ett mycket klokt tips.


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:

Mitt svar blir Håkan. Lyssna på jättemycket Håkan.

håkan är bara kul live


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:

Mitt svar blir Håkan. Lyssna på jättemycket Håkan.

PRECIS


   
SvaraCitera

Jag tror att du inte har bytt namn på karaktärerna alls.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sluta slänga runt ordet "ÄLSKAR2.
ni dödar hela betydelsen genom att släng runt det så fritt.

och jag tror det är bäst att gå vidare.
om du inte kan fly till en öde ö med karin och starta ett nytt liv (vilket du obviously inte kan) så måste du ta the high road och låta henne gå. kanske möts ni på gymnasiet och får en ny chans.

och kom ihåg att pussar och kramar inte automatiskt betyder att hon älskar dig. det kan likaväl vara vänskapligt.

tänk inte mer på brudarna i din klass/skola om de alla är vänner, ragga utanför istället!


   
SvaraCitera

Fingerprints:

håkan är bara kul live

Så du har aldrig varit extremt olyckligt kär, legat i sängen, stirrat blint upp i taket och lyssnat på "Kärlek är ett brev skickat 1000 gånger?"


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:

Så du har aldrig varit extremt olyckligt kär, legat i sängen, stirrat blint upp i taket och lyssnat på "Kärlek är ett brev skickat 1000 gånger?"

näääe, har aldrig lyssnat på håkan egentligen[sad]


   
SvaraCitera
time
 time

Istechetvåpunktnoll:

Så du har aldrig varit extremt olyckligt kär, legat i sängen, stirrat blint upp i taket och lyssnat på "Kärlek är ett brev skickat 1000 gånger?"

Åhåhåhå
Ett tag trodde jag jag var den enda som gjort detta.

Till TS:
Jag föreslår att du struntar i det här, sparar länken till den här tråden och tittar på den om minst 5 år. Då kommer du inse att det här var väldigt, väldigt löjligt alltihopa.


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:

Mitt svar blir Håkan. Lyssna på jättemycket Håkan.

Håkan [love][love][love][love][love][love][love]


   
SvaraCitera

kkärlek:

Håkan [love][love][love][love][love][love][love]

HÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅKAN!

timeisrunningout:

Åhåhåhå
Ett tag trodde jag jag var den enda som gjort detta.

[blush][blush][love][no-no][party][smile]


   
SvaraCitera