Aviseringar
Rensa alla

Kärleks tips tack!


Ämnesstartare

Hejsan! Nu är det så här att jag ska träffa en tjej imorgon som jag aldrig träffat, vi har pratat över MSN och sånt och skriver hjärtan =) Men nu är det så här att jag är riktigt nervös och vet inte vad jag ska prata om! Skulle uppskatta några tips! [bigsmile]


   
Citera

Var bara dig själv (= [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

escapethepain:

Var bara dig själv (=

Tjaa, det är ju det dom flesta säger men jag är ju riktigt nervös så vet inte vad jag ska ta mig till :O


   
SvaraCitera

Hur gamla är ni?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Båda är födda 95, 14 år


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Janzzon:

Båda är födda 95

Jösses, går ni åt andra hållet eller [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Jösses, går ni åt andra hållet eller

Vah?


   
SvaraCitera

"jag trodde du var snyggare... |:"


   
SvaraCitera

dissa allt hon göör o säger!1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

så länge man inte är sig själv lyckas man nog


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror nog att det kommer gå bra, hon berättade nu att hon ville ta med en kompis för annars vågade hon inte träffa mig så nu tar jag med mig en kompis också 😀


   
SvaraCitera

Been there done that (förutom att skicka hjärtan till varandra)..
Första gången är alltid så pinsam i början, men det blir bättre sen.. förhoppningsvis 😛


   
SvaraCitera

Tickstart:

Jösses, går ni åt andra hållet eller [blush]

[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag ska inte skriva "gör nånting där ni inte behöver prata så mycket" för det skulle bara bli pinsamt. gör istället nånting där ni lär känna varann!:) det behöver inte vara "hej, vad har du för framtidsplaner" och prata på i två timmar.. men varför inte göra nånting där ni kan prata samtidigt? det är egentligen inte så viktigt att det är om ens liv, bara att ni kommunicerar liksom så att det inte blir helt blackout, jippi..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, liksom lära känna varandra bättre, ska träffa henne nästa vecka 😀


   
SvaraCitera