Aviseringar
Rensa alla

kärleksdilemma


Ämnesstartare

Det är så att ja o min kille gjorde slut för ungefär 8 månader sen. eller rättare sagt han gjorde slut och jag blev förkrossad. men iaf han skaffade en ny tjej ganska snabbt o blev ännu mer förkrossad.. kom aldrig riktigt över honom men försökte och nu när jag nästan har gjort det hör han av sig till mig och säger förlåt att han ångrar sig att han bara vill ha mig o att han vill bilda familj me mej tillochmed blev helt chockad,, mitt hjärta vill ju ta tillbaka han men min hjärna tvekar, vad tkr ni kan man lita på en kille efter det som hänt eller vad skulle ni gjort i min situation?? tacksam för svar


   
Citera

tänk hur den nya tjejen har det.[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den nya tjejen e en galen psykopat som har hotat att döda mig haha så henne bryr jag mej inte om


   
SvaraCitera

Den nya tjejen är helt enkelt bättre än dig.


   
SvaraCitera

Killen låter också som en riktig psykopat så låt henne få honom är mitt råd [smile]


   
SvaraCitera

joohaannaa1:

han vill bilda familj

åh, urs. skulle döda personen som använde detta som ömhetsbetygelse.

gör't ej.


   
SvaraCitera

Den nya tjejen är helt enkelt bättre för dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Den nya tjejen är helt enkelt bättre för dig.

(?)


   
SvaraCitera

joohaannaa1:

den nya tjejen e en galen psykopat som har hotat att döda mig haha så henne bryr jag mej inte om

om hon hotar med det nu när dom ännu är ihop, så lär det ju hända sen när ni blir ihop igen[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

om hon hotar med det nu när dom ännu är ihop, så lär det ju hända sen när ni blir ihop igen

dom är inte tsm längre, o hon kan inte göra nått hon e bara störd


   
SvaraCitera

joohaannaa1:

dom är inte tsm längre, o hon kan inte göra nått hon e bara störd

låter så ja


   
SvaraCitera

Nej. Lita inte på honom. Han har inte ändrats. Han saknar dig - javisst. Men han har inte ändrats.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har ingen aning om hur jag skulle gjort i din situation. Man får gå efter magkänslan helt enkelt.


   
SvaraCitera

vet ej hur jag hade förhållit mig till det. men tror att han bara vill inte vill vara ensam. men vad vet jag


   
SvaraCitera

Haha /care...


   
SvaraCitera