Aviseringar
Rensa alla

Kärleksfraser på olika språk


Ämnesstartare

Skriv alla kärleksfraser ni kommer på eller vill få översatt .Just nu skulle jag vilja lära mig lite kärleksfraser på persiska eller kinesiska ..
här kommer några korta fraser jag lärt mig
Man asheqetam hastam =Jag gillar dig
Man dustet daram=Jag älskar dig
Jag kan inte så mycket mer hehe[blush]

7b8250b43c97c084ea9a6dcae5e550df.gif


   
Citera
blum
 blum

i love you


   
SvaraCitera

SeriösochSnäll:

Man asheqetam hastam =Jag gillar dig
Man dustet daram=Jag älskar dig

det är tvärtom.


   
SvaraCitera

Vad är poängen med det hela? (Och varför misshandlar du din text med formateringsverktygen? Den blir oerdhört svårt att läsa då!)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[blush]

schism:

det är tvärtom.

[blush][cheers]
Ajuste jag blandade ihop de hehehe[blush]


   
SvaraCitera

Te amo 🙂


   
SvaraCitera

Hampie:

Den blir oerdhört svårt att läsa då!)

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

Vad är poängen med det hela? (Och varför misshandlar du din text med formateringsverktygen? Den blir oerdhört svårt att läsa då!)

Lära sig andra språk så man kan ha kärleksaffärer på resan eller med mer människor .Och jag misshandlade inte min text med formateringsverktygen det bar blev helt fuckad [shake]vad ska jag göra[blush]Men välj någon annan tråd om du inte vill lära dig [confused][cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schism:

Hampie: Den blir oerdhört svårt att läsa då!)

du behöver boka en tid hos ögonläkaren tror jag [no-no][badgrin][bigsmile][cute][blush][cheers][ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wo ai ni =I love you på kinesiska[love]


   
SvaraCitera

te quiero


   
SvaraCitera

SeriösochSnäll:

Lära sig andra språk så man kan ha kärleksaffärer på resan eller med mer människor .

Snarare lära sig förvanskade bokstavskombinationer du är oförmögen att uttala korrekt och som du dessutom aldrig kommer ja nytta av. Träna på det språk du läser i skolan och lär dig alla oregelbundna verb i stället.


   
SvaraCitera

我讨厌爱。杀了我 [cute]


   
SvaraCitera

Hampie:

Vad är poängen med det hela? (Och varför misshandlar du din text med formateringsverktygen? Den blir oerhört svårt att läsa då!)


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera