Aviseringar
Rensa alla

kärlekshat


Ämnesstartare

diskutera med mig

varför ger man allt man har till någon?

alla tankar och färger

de kommer ändå aldrig att förstå för det går inte, det vet alla


   
Citera
Ämnesstartare

Puss


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spark


   
SvaraCitera
KSENIA

JAVET
HAR SLUTAT, LR ALDRIG BÖRJAT IOFS, DELGE AV MITT INNERSTA PGA BARA JAG SOM FÖRSTÅR ÄNDÅ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spyr ut mig försök att beskriva mina tankar och förvirring över alla som råkar vara i min närhet istället för att exklusivt försöka tvinga på folk det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KSENIA:

JAVETHAR SLUTAT, LR ALDRIG BÖRJAT IOFS, DELGE AV MITT INNERSTA PGA BARA JAG SOM FÖRSTÅR ÄNDÅ

smart, alla tycker ändå bara att man är konstig och är cp fast man vet att man har rätt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Luther Blissett:

Spyr ut mig försök att beskriva mina tankar och förvirring över alla som råkar vara i min närhet istället för att exklusivt försöka tvinga på folk det

hur är det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

hur är det?

vad menar du?


   
SvaraCitera

Skitsvårt samt jobbigt osv.

Fast tror man gör det pga man kan uppnå viss symmetri ändå, vilket är ganska så fascinerande när det väl inträffar. Det kan man dock uppnå i flera sorters sammanhang andra än öh.. partnerskap. Tror jag.

Min teori.


   
SvaraCitera
KSENIA

amsi:

smart, alla tycker ändå bara att man är konstig och är cp fast man vet att man har rätt

JA TYP SÅ
MAN HAR ALLTID RÄTT I HUR MAN UPPLEVER OCH SER PÅ SAKER, 1 ANNAN KAN INTE FÖRSTÅ SAMMA PGA VI KAN ENDAST FÖRMEDLA KÄNSLA OCH TANKAR VIA SPRÅKLIG KOMMUNIKATION OCH SPRÅK RÄCKER EJ. SVIKIGT


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Luther Blissett:

vad menar du?

hur känns det? hur blir resultatet?

Miceparade:

Skitsvårt samt jobbigt osv. Fast tror man gör det pga man kan uppnå viss symmetri ändå, vilket är ganska så fascinerande när det väl inträffar. Det kan man dock uppnå i flera sorters sammanhang andra än öh.. partnerskap. Tror jag. Min teori.

håller med

KSENIA:

JA TYP SÅMAN HAR ALLTID RÄTT I HUR MAN UPPLEVER OCH SER PÅ SAKER, 1 ANNAN KAN INTE FÖRSTÅ SAMMA PGA VI KAN ENDAST FÖRMEDLA KÄNSLA OCH TANKAR VIA SPRÅKLIG KOMMUNIKATION OCH SPRÅK RÄCKER EJ. SVIKIGT

exakt. ibland tror man att man hittat rätt, men det är fel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

hur känns det? hur blir resultatet?

Får inte direkt ut något av det, blir mest irriterad över att jag inte kan översätta mina tankar till språk och så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Luther Blissett:

Får inte direkt ut något av det, blir mest irriterad över att jag inte kan översätta mina tankar till språk och så

kasst


   
SvaraCitera

Ger någon hela sitt hjärta och hela sitt liv till nån som spottar på det ungefär ca, så är det för mig. 
PGA förhållanden alltid blir skit. Men hata o va singel (ok aldrig varit nästan)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KSENIA:
JAVET
HAR SLUTAT, LR ALDRIG BÖRJAT IOFS, DELGE AV MITT INNERSTA PGA BARA JAG SOM FÖRSTÅR ÄNDÅ

men om man inte delar och associerar till andra kanske man glömmer lättare


   
SvaraCitera