Aviseringar
Rensa alla

Kärleksproblem!!


Ämnesstartare

Hej Hej!!
Nu är de dags för lite uppdatering av min gamla tråd "ska jag ta kontakt"
http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=236940

Nu har de hänt en del sen sist,var ju några i tråden som ville höra fortsättningen, så här kommer den..Sen får ni avgöra lite,ge lite tips på hur jag ska göra för o "fånga" henne..

(nu orkade jag inte läsa igenom allt så noga,nåt kanske är berättat innan)

Vi pratar jätteofta på msn,och hon är inne oftare nu än vad hon var i början,kanske är hon intresserad av att prata med mig som gör de..

Så kom vi in på ämnet hästar,och hon ville ju att jag skulle testa o rida på hennes häst.. tjejer brukar ju vara lika rädda för motorer som jag är för hästar så jag svarade.. "den dagen du kör min fyrhjuling"
Svaret blev "javisst" och jag insåg snabbt att jag fått ett problem.. Nu skulle jag altså rida på hennes häst..

Några dagar senare träffades vi i stan och de gick mycket lätt o prata,nervositeten släppte direkt när vi träffats o skakat tas..[smile]

Väl ute på hästgården så började jag bl mer nervös för mitt "uppdrag" men hon visade att hästen va lugn och stillsam.. och hon red runt lite först o visade mig... Sen va de min tur,hjälm på och så upp på "vilddjuret" och hon hade full kontroll på hästen,hon höll i tyglarna och vi gick nog en kilometer och jag va faktiskt inte alls rädd.. De funkade jättebra..Hon tog tom kort på mig när jag satt på hästen..kan de betyda nåt???
Började faktiskt tro på att hästen va lugn.. de roliga va att när hon sen skulle rida,så fort hon satte sig på hästen så dönade den iväg i full fart...tänk om jag som nybörjare blivit utsatt för de..
träffen gick altså bra.. Pratat mycket på msn sen dess och nu förra söndagen så blev de ett lämpligt tillfälle o träffas på vår gård och köra fyrhjuling.. Jag visade henne allt hon behövde veta och honkörde iväg lugnt o försiktigt på skogsvägen,men snart hittade hon gasen o va uppe på 45 km..hehe..
Vi körde en lång runda på landsvägen och sen gjorde vi upp en bana i snön på en åker i skogen och sladdade o hade kul..
Hon hade riktigt skoj och gjorde gärna de fler gånger.. Vi avslutade dagen med 3 matcher biljard..

Tyckte de va en väldigt lyckad dag..

I tisdags så bjöd företaget på vårt årliga julbord, hon skulle dit men eftersom vi skulle sitta med våra kollegor (från orten där vi jobbade )så fick vi inte sitta intill varandra...vet inte om hon ville de heller..

Men hon sken upp som en sol när hon såg mig när vi skulle hämta mat.. senare kände jag en hand på min axel och de va hon som va pratsugen..
Gick en rysning genom kroppen när jag insåg att de va hon..

Pratat lite om att vi ska ta en varsin häst och ut o rida en runda i skogen..
Vi skickar sms till varandra rätt ofta, ibland dyker de upp ett sms plötsligt från henne,jättetrevligt..

Jag håller ju på o ta körkort för lastbil o släp.. och jag skämtade om att hon måste bbjuda på tårta när jag klarar de.. o hon svarade "javisst" så de blev allvar av de..

Jag vill inte gå ut för hårt o skrämma henne,men hon är faktiskt drömtjejen för mig.. hon har inget emot att jag är jordbruksintresserad ochjag har inte sagt ett negativt ord om hästar heller.. Anners är vi väldigt lika.. men jag vågar inte säga för mycke..hon kanske bara tänkt sig en vän relation..
Men dagarna innan min uppkörning så sa jag..(citerar lite)

Jag har tre problem,,ovisst om jag får körkort, ovisst om jag får jobb,osså de tredje problemet vet jag inte om jag vågar nämna..
-Jo klart du vågar..
-vet inte hur jag ska säga, men jag tänker på dig, du uppfyller många av mina krav hur min drömtjej ska vara..
- Du uppfyller en del krav du osså..

Tyckte de va väldigt positivt..så hon måste väl vara intresserad??

Nu har jag ju fått besked om att jag får ev jobb i stan några mil från henne..
Så jag skrev till henne "om jag nu får jobbet i stan,så kan jag ju bjuda dig på bio nån kväll"
Ja varför inte..blev svaret...

Nu hittade jag några biljetter på nätet till stefan o kristers "solsting och snesprång..

Tänkte köpa 2 biljetter och satsa på o bjuda henne på de, de får bli hennes julklapp.. skulle hon reagera typ "varför" så har hon ju lovat mig tårta när jag klarar körkortet..så då e de ju jämt...

Så nu är min stora fråga till er,, efter att ha läst detta i förkortad version.. Vad tror ni hon tänker om mig, kan jag vara en pojkvän i hennes ögon eller bara en vän..

Jag är lite rädd för att hon bara tycker jag är en vän...

Hon har allt de jag vill min drömtjej ska ha,både yttre o inre.. (hon har erkänt att jag har en fin insida)

Jag tänker på henne hela tiden,dag som natt.. hon är de första jag tänker på på morgonen och se sista på kvällen...

Jag är helt förälskad sen är frågan vad hon tänker om mig..Hon har vänt upp o ner på min värld..

Kommentera gärna (seriöst)!!


   
Citera
Ämnesstartare

henke4545:

JA!! (Du röstade på detta alternativ)

Bli lite flörtigare då!!


   
SvaraCitera

henke4545:

(hon har erkänt att jag har en fin insida)

Och menar "Du är en så bra vän men jag vill inte ha sex med dig"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hannajkl:

Bli lite flörtigare då!!

Jo vi flirtar faktistk med varandra osså..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

henke4545:

Jo vi flirtar faktistk med varandra osså..

jaha, men dåså? Vad är problemet? [rolleyes] Om ni verkligen bryr er om varandra så kanske det är smartast att inte hoppa i säng med varandra på en gång.


   
SvaraCitera

vad gulligt [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hannajkl:

jaha, men dåså? Vad är problemet? Om ni verkligen bryr er om varandra så kanske det är smartast att inte hoppa i säng med varandra på en gång.

Ne detta ser jag som riktigt seriöst altså.. jag längtar inte mest efter sex,utan mer att få umgås med henne och hålla hennes hand i biomörkret en puss..

Sex är bara en bonus..

Problemet är att jag är rädd för att gå för hårt fram, att jag skrämmer bort henne, hon visar ju intresse men sen är de hur mycket..

Unexpected:

vad gulligt

Mm de känns som en dröm,för bra för att vara sant.. Jag skulle deppa ihop totalt om de inte skulle bli nåt, alltid brukar de vara nåt som förstör,hittar man drömtjejen så bor hon i andra änden av landet o ingen är flyttbar,vi bor bara 6 mil från varandra och allt stämmer..


   
SvaraCitera

henke4545:

JA!! (Du röstade på detta alternativ)

Låter ju jättebra.

henke4545:

stefan o kristers "solsting och snesprång..

Fast det där vet jag inte... [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

henke4545:

Problemet är att jag är rädd för att gå för hårt fram, att jag skrämmer bort henne, hon visar ju intresse men sen är de hur mycket..

Jaaamen en liten puss ajöken har väl ingen dött av?

henke4545:

,vi bor bara 6 mil från varandra

[tard] Var bor ni egentligen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hannajkl:

Jaaamen en liten puss ajöken har väl ingen dött av?

RÄdd för de blir fel.. Skrivit sötnös ett antal ggr.. tex Ha de bra sötnos,fått tillbaks "ha de vännen"

Hannajkl:

Var bor ni egentligen?

Vi bor någonstans i småland...[smile]

Myksa:

Fast det där vet jag inte...

Vi har samma typ av humor och jag tror hon skulle gilla de.. hon har lätt för skratt..


   
SvaraCitera

usch jag hatar dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

usch jag hatar dig

Moget!!


   
SvaraCitera

henke4545:

vi flirtar faktistk med varandra

Hannajkl:

Vad är problemet?

[smile]

Unexpected:

vad gulligt


   
SvaraCitera

henke4545:

JA!! (Du röstade på detta alternativ)

[y]


   
SvaraCitera

henke4545:

JA!! (Du röstade på detta alternativ)

Jag tror att det kan bli mycket mer, AIDS t.ex. [blush]

Dold text: Eller okej, jag ska vara snäll, det kan säkert bli jättebra. [cute]


   
SvaraCitera