Aviseringar
Rensa alla

Kärleksproblem!!


Ämnesstartare

hejkattunge:

Vad är problemet?

Hon verkar gå på insidan,men samtidigt kanske hon som alla tjejer drömmer om en kille som är några år äldre,stor och stark..

Jag är 1,5 år yngre och inte så hemskt stor o vältränad..Hoppas inte de gör nåt..


   
SvaraCitera

henke4545:

Hon verkar gå på insidan,men samtidigt kanske hon som alla tjejer drömmer om en kille som är några år äldre,stor och stark..

Jag är 1,5 år yngre och inte så hemskt stor o vältränad..Hoppas inte de gör nåt..

Men liksom, du är 20 då tror det inte spelar så stor roll. Det är skillnad om du vore 14 ([blush]) och att vara vältränad spelar inte ngn roll faktist. Visst, man vill väl inte att killen ska vara typ tjock, men sak samma [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hejkattunge:

Men liksom, du är 20 då tror det inte spelar så stor roll. Det är skillnad om du vore 14 () och att vara vältränad spelar inte ngn roll faktist. Visst, man vill väl inte att killen ska vara typ tjock, men sak samma

Jo de är ju inte så farligt, 1,5 år.. de ta jag ju lätt ifatt...[bigsmile] Ne men de e ju värre om de e som du säger flera år..

Jag hoppas hon ser min insida iaf..de går jag mest efter.. O hellre en naturligt söt tjej än en riktigt snygg..


   
SvaraCitera

henke4545:

Jo de är ju inte så farligt, 1,5 år.. de ta jag ju lätt ifatt... Ne men de e ju värre om de e som du säger flera år..

Jag hoppas hon ser min insida iaf..de går jag mest efter.. O hellre en naturligt söt tjej än en riktigt snygg..

Precis så tjejer också tänker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

henke4545:

tex Ha de bra sötnos,fått tillbaks "ha de vännen"

jikes läskigt´... Men tiden får väl utvisa allt sånt


   
SvaraCitera

henke4545:

JA!! (Du röstade på detta alternativ)

Go 'n' get her, Tiger.


   
SvaraCitera

henke4545:

JA!! (Du röstade på detta alternativ)
68.2% (15 st)

De kan nog mycket väl bli något. =)
Bli flörtigare, men kanske inte gå för fort fram (Fast du ska inte vara rädd för att göra de heller..).
Sen det viktigaste, ÖVERTOLKA INTE något... Jävligt lätt, men blir jävligt jobbigt för din egen del.

Om det nu går ganska bra, så ställ inte nån fråga "om ni är ihop" eller liknande för snabbt.. Låt det bara rulla på ett bra så löser sig sånt oftast av automatik.

1½ år är ju skit samma, du är 20, hon är.. 21-22.. Whatever =)

Ni har ju inte träffats allt för många gånger, så kör vidare och se?
Du har ju redan antytt lite var du står, och hon verkar ju fortfarande vilja umgås med dig och har inte sagt motsatsen, så det är ju positivt tycker jag?

Lycka Till! ;D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hejkattunge:

Precis så tjejer också tänker

Mm jag hoppas de.. jag skrev något för ett tag sen, insidan är viktigast,utsidan är bara en bonus.. Hon skrev "hellre ful och vid liv,än snygg och död"

De säger ju en hel del..[smile]

Terroristen:

Bli flörtigare, men kanske inte gå för fort fram

Ne de försöker jag vara försiktig med..

Terroristen:

Om det nu går ganska bra, så ställ inte nån fråga "om ni är ihop" eller liknande för snabbt.. Låt det bara rulla på ett bra så löser sig sånt oftast av automatik.

Ne sånt får man ju passa sig för, har skrivt gillar dig o lite sånt.. o fått de tillbaks osså..

Terroristen:

Du har ju redan antytt lite var du står, och hon verkar ju fortfarande vilja umgås med dig och har inte sagt motsatsen, så det är ju positivt tycker jag?

Jo de tycker jag osså är positivt, o hon vet nog var jag vill komma.. De e lite synd för hon tar inte så mkt initiativ,inte ofta hon bjuder in på msn men när jag gör de och vi pratar så kan vi inte sluta förrän vi måste för de e läggdags eller nåt sånt..
Så om de ska bli något så blir de nog jag som måste ta initiativ, anners kommer vi inte vidare känns de som..
Hörde någon som sa att de kan bero på att tjejen vill känna sig jagad,att någon verkligen bryr sig om henne och vill göra allt för henne för o tillslut få henne..
Någon som vet ? Tjejerna här på forumet vet kanske om de e så...
Sms är hon bättre på att ta initiativ till,de dimper ner ett sms då o då,jättekul att hon tänker på mig o skickar nåt!

Terroristen:

Lycka Till!

Tackar Tackar!!


   
SvaraCitera

henke4545:

Hörde någon som sa att de kan bero på att tjejen vill känna sig jagad,att någon verkligen bryr sig om henne och vill göra allt för henne för o tillslut få henne..
Någon som vet ?

Man ska aldrig försöka sig på att förstå hur en kvinna tänker och fungerar.
Det slutar alltid likadant, dvs. man förstår ännu mindre...

henke4545:

Tjejerna här på forumet vet kanske om de e så...
Sms är hon bättre på att ta initiativ till,de dimper ner ett sms då o då,jättekul att hon tänker på mig o skickar nåt!

Ja, sånt är mys ;D
På det stora hela ser det väll endå hyffsat ljust ut, tiden får utvisa! =)


   
SvaraCitera

henke4545:

Mm jag hoppas de.. jag skrev något för ett tag sen, insidan är viktigast,utsidan är bara en bonus.. Hon skrev "hellre ful och vid liv,än snygg och död"

De säger ju en hel del..

Precis, hon är en smart kvinna hon! [cheers]

Terroristen:

Man ska aldrig försöka sig på att förstå hur en kvinna tänker och fungerar.
Det slutar alltid likadant, dvs. man förstår ännu mindre...

Word [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Terroristen:

Man ska aldrig försöka sig på att förstå hur en kvinna tänker och fungerar.
Det slutar alltid likadant, dvs. man förstår ännu mindre...

De e kanske för avancerat för en man..[wink]

Terroristen:

Ja, sånt är mys ;D
På det stora hela ser det väll endå hyffsat ljust ut, tiden får utvisa! =)

Tycker de e väldigt trevligt, längtar tills lönen kommer i morgon så jag har råd o skicka sms till henne..!!

hejkattunge:

Precis, hon är en smart kvinna hon!

Jag håller med.. förhoppningsvis menade hon de hon sa...


   
SvaraCitera

henke4545:

Så kom vi in på ämnet hästar,och hon ville ju att jag skulle testa o rida på hennes häst..

här slutade vi läsa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilasmet:

här slutade vi läsa

jasså??![wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

henke4545:

JA!! (Du röstade på detta alternativ)

Så vad har hänt sen sist?


   
SvaraCitera

Lalle NÄTVANDRARNA:

Så vad har hänt sen sist?

Jag är också nyfiken! ;D


   
SvaraCitera