Aviseringar
Rensa alla

Kärleksproblem


Ämnesstartare

Jag har en pojkvän sen tre månader sen tillbax.
Han behandlar mig som skit men han inser det inte. När jag berättar att jag inte mår bra när han behandlar mig så illa som han gör så blir han arg och förstår inte vad jag pratar om. Jag har sagt till honom SÅ många gånger men han bättras inte, jag gissar på att det är sån han är.
Han säger att han verkligen älskar mig , men varför visar han inte det då?
Jag är så kär i honom och jag ÄLSKAR honom men mår inte bra i vårt förhållande.

Funderar hårt på att dumpa honom
Isåfall, hur ska man klara av att göra slut någon man älskar ? Mår så jävla dåligt. Kan inte tänka mig att vara utan honom fast orkar inte gå runt och vara ledsen längre


   
Citera

elinsimonsson:

hur ska man klara av att göra slut någon man älskar ?

elinsimonsson:

Mår så jävla dåligt

det säger väl sig själv vad du borde göra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan ingen skriva? Någon som varit med om liknande? 🙁


   
SvaraCitera

elinsimonsson:

Kan ingen skriva? Någon som varit med om liknande? 🙁

vadå hur du ska göra slut eller vaddd?


   
SvaraCitera

Du kanske ska dumpa aset?


   
SvaraCitera

elinsimonsson:

Funderar hårt på att dumpa honom

fundera inte, gör det. Det kommer svida men i slutändan kommer du må bättre än vad du gör om du stannar kvar med honom

lycka till


   
SvaraCitera

elinsimonsson:

Han behandlar mig som skit men han inser det inte. När jag berättar att jag inte mår bra när han behandlar mig så illa som han gör så blir han arg och förstår inte vad jag pratar om.

Vad gör han för något som skadar dig? Alltså specifikt.

elinsimonsson:

Funderar hårt på att dumpa honom

Kan vara en lösning men för att inte ångra dig sen är det kanske bäst att prata lite mer med honom.

elinsimonsson:

Isåfall, hur ska man klara av att göra slut någon man älskar ?

Vem blev du kär i? Var han alltid såhär?


   
SvaraCitera

Dumpa honom, om han försöker att få dig tillbaks ge honom en chans, om han sabbar det igen dumpa honom totalt.


   
SvaraCitera

elinsimonsson:

hur ska man klara av att göra slut någon man älskar ?

elinsimonsson:

Mår så jävla dåligt

elinsimonsson:

Han behandlar mig som skit

elinsimonsson:

dumpa honom


   
SvaraCitera

dumpa skiten.


   
SvaraCitera

Män är svin och kan inte förändras.

Jag är inte lika svinig, jag betraktar mig mer som en kulting.


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Image


   
SvaraCitera

Det låter som om du har svårt att bestämma dig hur du ska göra. Du inser att han beter sig illa samtidigt som du älskar honom. Du vet inte om han älskar dig och tycker han borde visa det isåfall, det tycker jag låter vettigt.

Hur länge tror du att du skulle orka med hans beteende? Eftersom du säger att det är sån han är lär han inte förändras.

Jag möter många tjejer med liknande problem. Den enda lösningen som brukar funka (för de flesta) är att fundera över hur du tycker en relation ska se ut, och sedan ta ett beslut utifrån det. Vad skulle du ge för råd till en tjej som var i samma situation?


   
SvaraCitera

Kärlek är alltid ett problem.


   
SvaraCitera

Aengslig:

Kärlek är alltid ett problem.

Lika cynisk som vanligt.

ont om han beter sig på ett dåligt sätt och vägrar lyssna på dig när du försöker förklara det, eller till och med blir arg på dig och du dessutom mår dåligt av det så finns det ingen anledning alls att vara tillsammans med honom oavsett om du "älskar honom" eller inte


   
SvaraCitera