Aviseringar
Rensa alla

Kärleksproblem..


Ämnesstartare

Okey.. Jag skulle helst inte vilja att ni kommenterade "blaj".. för detta är ganska jobbigt för mig.
Jag har ett problem. Lite förinformation om mig. Jag är 13 år gammal och jag är "mogen" för min ålder. Jag hoppas att inte "han" läser det här.. Och jag hoppas att ni tar er tid att läsa detta.

I somras så var jag på Stadium Sports Camp.. För er som har vart där så vet ni att det alltid är ett "disco" på Fredagen där.. Och för er som inte har varit där så är det ett disco med en massa ungdomar osv. I allafall, där träffade jag min första kärlek... Vi strulade/hånglade och pratade hela kvällen, sen blev vi tillsammans. Vi träffades inte så mycket (tre gånger på två månader... 🙁 ) den sommaren på grund av att jag var ute och seglade i en månad och han var inte på fastlandet. Jag gjorde slut med honom ca. två månader efter vi blev tillsammans.. Det var för att jag inte riktigt kände samma sak för att vi inte hade träffats. Han blev sjukt ledsen.. [sad]
Jag själv, ångrade mig JÄTTE mycket, och jag gjorde ALLT för att få honom tillbaka. Visst jag får skylla mig själv.. Men ändå, jag grät mig igenom hela nätter.. Checkade våra gamla sms varje dag.. Problemet då var att han ignorerade mig.. och när han svarade så kallade han mig RIKTIGT fula saker.. Ni kan gissa själva. Man ska inte få höra såna saker om man är 13 år.

Nu till saken, en dag för kanske en månad sen så kikade han mig. Han skrev såhär "Jag tänkte på dig idag. Jag saknar dig faktiskt" och sen började vi kika.. En dag var han som vanligt igen.

Och nu igår på julafton så skrev jag "God jul" och sen började vi messa. Nu skriver han att han tycker att jag ser riktigt bra ut.. Jag saknar honom jätte mycket..

SNÄLLA, jag ber er, kan ni hjälpa mig? Kan ni ge mig tips på hur jag kan få honom tillbaka? 🙁


   
Citera
höna

"blaj"


   
SvaraCitera
höna

Image


   
SvaraCitera
höna

pauisess:

Vi strulade/hånglade och pratade hela kvällen, sen blev vi tillsammans.

[love]


   
SvaraCitera

pauisess:

han tycker att jag ser riktigt bra ut..

Ja men då är det väl bara att köra så det ryker.


   
SvaraCitera
höna

tror inte det kommer bli så svårt för dig att få honom tillbaka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

"blaj"

hehee 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

tror inte det kommer bli så svårt för dig att få honom tillbaka.

Men hur ska jag göra? Har du några tips?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Å DENNA SIDA [love]

nej men seriöst så är du ju i den åldern det inte spelar så stor roll, gör vad du känner för.


   
SvaraCitera
höna

pauisess:

Men hur ska jag göra? Har du några tips?

han verkar inte så komplicerad så flirta på bara! säg att du ångrar att ni gjorde slut å att du vill ses igen lr något


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

han verkar inte så komplicerad så flirta på bara! säg att du ångrar att ni gjorde slut å att du vill ses igen lr något

Problemet är att jag har bönat & bett.. Vet att det låter sjukligt tönting men ja..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pauisess:

Problemet är att jag har bönat & bett.. Vet att det låter sjukligt töntigt men ja..

Har han bett om ursäkt?

Vill han inte träffas? Då är det bara att bryta kontakten säger jag bara!
Och det där med att man känner dig ''mogen'' är normalt, jag kände mig själv mogen i den åldern och gjorde massor med saker som jag ångrar idag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JaamenLol:

Har han bett om ursäkt?Vill han inte träffas? Då är det bara att bryta kontakten säger jag bara! Och det där med att man känner dig ''mogen'' är normalt, jag kände mig själv mogen i den åldern och gjorde massor med saker som jag ångrar idag.

Ja, eller asså.. Han har inte direkt sagt "förlåt" men han skrev att han var arg när han skrev orden osv..
Okej tack! <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skriv till honom att du kommer ta livet av dig om han inte gifter sig med dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pauisess:

Ja, eller asså.. Han har inte direkt sagt "förlåt" men han skrev att han var arg när han skrev orden osv..
Okej tack! <3

Dåligt stil, klart han blev arg men man borde ju be om ursäkt för sådana grova ord! En kille som älskar dig skulle aldrig kalla dig sånt även om han är arg. Han kunde ju svära åt sig själv istället om han var så jävla arg, förstår du vad jag menar?

Följ inte ditt hjärta, tänk på ditt hjärta. Kram


   
SvaraCitera