Forumet - kärleksproblem ..

kärleksproblem ..

995 0 32
cha , jag vet inte vart jag ska skriva detta.
men behöver verkligen hjälp. så blev nyss medlem här på ungdomar och hoppas på att få hjälp!

detta handlar om kärleksproblem , och jag vet absolut inte hur jag ska ta mej ur.
jag är helt kär , killen är min. Men han har haft omkring 4 ex,
och en stör ja mej på. det känns inte som han har ännu gått över henne. jag har själv berättat eller försökt (han orkar inte att lyssna) hur jag känner mej, att då när jag såg hennes namn och hennes bild på hans msn. att jag kände mej typ bortglömd och så. men han lyckades att få mej att förlåta honom som var helt fel av mej. jag gjorde en ny msn, och la till honom och höll på honom (han vet inte vem det är)
och ställde frågor ti honom. han gav ut sitt nummer och allt.
och sa att han inte hade nån tjej. jag är ju hans tjej?
och nu vet jag bara inte hur jag ska ge igen, vi är fortfarande tillsammans men bråkar ;|
snälla hjälp ;/

Spana också in:

Jag är ledsen, men han är ingenting att ha. det är skitjobbigt att göra slut med sin första kärlek, då dom där första kärlekarna brukar vara väldigt svåra att släppa. men den här killen är INTE värd dig. jag hoppas verkligen att ni haft fina stunder också, som du kan minnas sedan, för ens första kärlek skall inte bara vara piss och skit. men tro mig när jag säger att du kommer träffa någon som kommer vara betydligt bättre än den här killen, som du kommer känna dig trygg med. som istället kommer ses som den första riktiga kärleken. lycka till tjejen, håller tummarna för dig.
Jag är absolut inte den som ska ge relationstips, men jag tror att det är bäst att avsuta det nu innan det blir värre, och innan du vänjer dig. Själv önskar jag att jag hade gjort slut för länge sedan, medans jag forfarande hade ett eget liv, eller hur jag nu ska uttrycka mig. Och han verkar ju inte vara så intresserad av dig. Tror det är dags för alla pojkar att lära sig att de inte kan behandla tjejer hur som helst!