Aviseringar
Rensa alla

Kärleksproblem


Ämnesstartare

Jag och min flickvän har bråkat lite. Asså hon tror inte mig att jag litar på henne 100% så kan jag få tips på hur jag ska göra att hon vet att jag litar på henne 100%


   
Citera

Tillit är alltid knepigt. Jadu, vad ska du göra? Bara va? Fråga inte ut henne en massa (tror inte du gör det) och fortsätt visa kärlek.. Inte direkt att du ska göra något för att bevisa att du litar på henne? Det är ju lite märkligt.

Varför tvekar hon?


   
SvaraCitera
reben

de e tyvärr ganska mkt upp till henne hur mkt hon väljer att lita på dig


   
SvaraCitera

reben:
de e tyvärr ganska mkt upp till henne hur mkt hon väljer att lita på dig

I dett fall var det hennes tro på hans tillit gentemot henne 😛 Det är nästan som att hon försöker få honom att lita på henne mer, just för att dölja något? Vet inte.. Känslor är knepigt.


   
SvaraCitera
reben

jakobmiller:

I dett fall var det hennes tro på hans tillit gentemot henne 😛 Det är nästan som att hon försöker få honom att lita på henne mer, just för att dölja något? Vet inte.. Känslor är knepigt.

måste börja läsa ordentligt. läser precis vad jag vill .................

ok mitt svar är istället: det kan du inte få. det kmr med tiden. vad är det ni bråkat om? har du visat på att du inte litar på henne?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jakobmiller:
Tillit är alltid knepigt. Jadu, vad ska du göra? Bara va? Fråga inte ut henne en massa (tror inte du gör det) och fortsätt visa kärlek.. Inte direkt att du ska göra något för att bevisa att du litar på henne? Det är ju lite märkligt.

Varför tvekar hon?

reben:

måste börja läsa ordentligt. läser precis vad jag vill .................

ok mitt svar är istället: det kan du inte få. det kmr med tiden. vad är det ni bråkat om? har du visat på att du inte litar på henne?

reben:
de e tyvärr ganska mkt upp till henne hur mkt hon väljer att lita på dig

De e ganska svårt att förklara men asså  jag och hon bråka om en sak asså jag vill inte ta upp de förlåt. Men asså de handlar också om kompisar. Vi älskar varandra men asså de blir bara problem mellan oss två. Vi e bra på att prata oss ur om vi bråkar eller nåt. Men den hära gången så blev de bara kaos. Jag och hon har bestämt att vi ska ta en kort paus o kolla på vad som händer efter. De jag försöker att göra att hon tror att jag litar henne 100% men de e svårt jag har försökt visa kärlek. De går lite bättre men de e ganska svårt stt visa att jag litar på henne. Jag har försökt med allt men de går inte. De va därför jag ville få tips att hur jag ska få henne att tro på mig att jag litar på henne. Förlåt men jag kommer knte ta upp de varför hon inte tror på de o varför vi bråkar. Men tack iallafal för er som hjälpte.


   
SvaraCitera

Alright. Hoppas det ordnar upp sig på ett eller annat vis!

Tillit är A och O i ett förhållande. Superviktigt. Man ska kunna prata om allt och dela alla tankar. Börjar man dölja saker så går det utför. Jag har varit där i en 5-årig relation. Man kan börja med att vara ärlig, men efter ett tag så kanske man inte vill säga sanningen då den andra tar illa upp. Detta blir en ond cirkel till slut. Jätteviktigt att kunna prata ut!


   
SvaraCitera

vad är det som gör att hon känner så?
ställer du till exempel onödigt mycket frågor om vad hon gör?


   
SvaraCitera

Sluta ifrågasätta allt kanske om du gör det???


   
SvaraCitera