Aviseringar
Rensa alla

KÄRLEKSPROBLEM! Har verkligen kris!


Ämnesstartare

Alltså jag har verkligen f’uckat up allt ordentligt.

Jag är typ tillsammans med den här ena killen. Men jag har INGA känslor för honom. Det konstiga är att han är urgullig mot mig får mig att må bra, kallar mig fina saker, allmänt bara behandlar mig som en prinsessa, men det är fortfarande alldeles tomt. Jag vill såsåså gärna få känslor för honom men det händer inte och jag vet att jag inte kan tvinga fram känslor men det är precis vad jag vill.. :/// Jag vet verkligen inte vad jag borde göra, för jag kan inte precis ringa honom och säga att jag aldrig haft känslor för honom och hejdå, jag menar det är sjukt rude, och jag vet att det kanske är själviskt, men jag har funderat på att bara ”fake it ’til you make it” och leka att jag gillar honom just eftersom han är så jäkla gullig mot mig.. Är det elakt? Jag menar jag sårar ju inte hans känslor på samma sätt då eftersom jag vet att han gillar mig MYCKET, och skulle krossa hans hjärta massivt ifall jag bara skulle lämna honom nu, och han har faktiskt varit i en liknande situation förut och var deppig i flera veckor. Och det sista jag vill göra är att få honom att må dåligt. PLUS, haha, han har födelsedag imorgon :X Vad skall jag ge till honom? Vi har typ varit på G i 2 månader och jag vet inte riktigt om vi är tillsammans påriktigt men det tycker han enligt hans kompisar. Så jag borde ju ge honom något fint, men jag vill inte spendera 500 spänn på någon jag inte ens har känslor för.

Saken är också den att jag jättejättegärna skulle vilja vara hans kompis istället eftersom jag och han är sjukt likadana, men jag vet inte ifall det kommer att funka ifall jag ”breakar up” med han nu ://

Snälla hjälp mig, ett litet lycka till inlägg kan verkligen göra min dag!

Tack


   
Citera

låt han vara några dagar och ta det chill och var kanske inte så mycket med honom ett tag och försök känn efter om du "behöver" honom. 


   
SvaraCitera

Ärlighet varar längst. Hur skulle du vilja att han gjorde om det varit tvärtom? 


   
SvaraCitera

Säg att ni borde träffas och prata om en sak, då är du helt ärlig och säger hur du känner i vissa mängder, var inte för brutal men ärlig, lägg fram det på ett bra sätt så att han förstår och han kommer kanske att bli ledsen men få det lättare att gå vidare, hoppas verkligen att ni båda blir glada tillslut, håller tummarna för er! Glad


   
SvaraCitera
kook
 kook

Var rak och ärlig men samtidigt inte för hård, utan "gentle". 


   
SvaraCitera
gulan

Hittar ni på mycket saker tillsammans? För ni åsikt är att man blir kär i minnena med en person och inte personen och det är de framtida minnena som man fantiserat ihop som gör att man vill fortsätta. Om ni bara hittar på en massa kul saker kanske känslorna kommer 🙂


   
SvaraCitera