Aviseringar
Rensa alla

Kärleksproblem kärleksproblem kärleksprobleeeeeem


Ämnesstartare

Teal Crab:

se till att pressa han så du får ett vettigt svar

men vad är ett vettigt svar då?


   
SvaraCitera

majan:

men vad är ett vettigt svar då?

ifall du får reda på vad han känner för dig, samt berättar vad han tycker om erat förhållande.

Får du han att dela med sig av sina tankar och känslor har du lyckats[y] nöj dig inte med "okej" eller något i den stilen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

majan:

positiva och det mesta ledsna, tråkiga och negativa medan han rör sig inom ett väldigt litet känslointervall..

so? du är tjej och har stört överdrivna känslor?[confused] inget ovanligt direkt[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Teal Crab:

ifall du får reda på vad han känner för dig, samt berättar vad han tycker om erat förhållande.

och om han säger att han är nöjd.. att han älskar mig.. tycker att vi kunde bråka lite mindre bara.. ? är det ett vettigt svar?

så såvrt att veta tycker jag.. svarar han så kommer ju inget att förändras.. då är det jag som måste börja trivas i situationen liksom..


   
SvaraCitera
sincan

Har du mustasch? Om du har det, raka bort det, för då kommer han nog gilla dig igen[y][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

majan:

är det ett vettigt svar?

Låter inte som ett vettigt svar, eftersom det lär vara hans likgiltighet som leder till bråk, ofta. Påpeka att du är kvinna och ingen maskin och att han får lov att ändra sig annars är det slut [y]


   
SvaraCitera

majan:

är det ett vettigt svar?

Alltså, ni måste prata mer öppet och disskutera saken. Inte bara att du ställer en fråga, han svarar och sen inget mer.

Kommer ni ingen vart, skulle jag tro att han inte har så starka känslor för dig längre, men ändå vill ha dig kvar. Är han kär i dig borde han ju rimligtvis uppskatta mys, sex osv. med dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera