Aviseringar
Rensa alla

Kärleksstrejka


Ämnesstartare

mynona:
Det kan i så fall killen också.

Det kan vi.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

pga sex är ju så mkt mer än bara en orgasm

Som vad? Vad är det mer, i din mening?


   
SvaraCitera
mynona

Tjohej:
Fingra sig eller lek med en vibrator.

Tjohej:

Det kan vi.

Jag vet det. Jag har redan medgett det. Jag utgick ifrån att det alternativet inte är intressant eftersom ts frågeställning utgår från "Sex med en annan person". 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: ... men under en sådan strejk, hur skulle man som tjej i en monogam relation då få sitt behov tillfredställt? Ledsen Idén fungerar bara om den kvinnliga parten förutsätts inte ha något sexbehov

Man ni har lättare att tygla detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shatter: just precis

Som ovan: Ni puddingar har lättare att tygla detta.


   
SvaraCitera
mynona

Gasolinerainbow:

Man ni har lättare att tygla detta.

Varför tror du detta? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gasolinerainbow:
IHavethePussySoIMaketheRules.jpg

YOU HAVE THE UGLIEST FACE I'VE EVER SEEN.
NO ONE OTHER THAN ME MAKE MY RULES. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjohej:

Som vad? Vad är det mer, i din mening?

Ömsesidig kärlek med sex är jävligt mycket mer iaf.

Bara sex, utan någon som helst attraktion för den/de andra, nej. Då är d mkt bättre att onanera!   


   
SvaraCitera

Gasolinerainbow:

Som ovan: Ni puddingar har lättare att tygla detta.

vrf? 


   
SvaraCitera

det är en fin tanke, men vet inte om det skulle fungera i praktiken, oavsett om det är mannen eller kvinnan som strejkar. Men det kan väl bero lite från fall till fall, om man har den självkontrollen, och hur lång tid det tar innan förändringen infinner sig. 


   
SvaraCitera
reben

eh lol ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Ömsesidig kärlek med sex är jävligt mycket mer iaf.

Bara sex, utan någon som helst attraktion för den/de andra, nej. Då är d mkt bättre att onanera!   

Precis vad jag försökt poängtera i en diskussion med en vid player one, men utan några som helst resultat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hatar när folk citerar en och sen ba raderar inlägget innan man hunnit läsa...... 

varför raderade du tjohej??? Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shatter: det är en fin tanke, men vet inte om det skulle fungera i praktiken, oavsett om det är mannen eller kvinnan som strejkar. Men det kan väl bero lite från fall till fall, om man har den självkontrollen, och hur lång tid det tar innan förändringen infinner sig.

Nej det fungerade inte för kvinnorna i Sparta i vart fall. Männen tyckte att det var viktigare att få ta liv än skapa liv. Perserna var tvungna att gå in i kriget för att det skulle ta slut.

mynona: Varför tror du detta?

Tjejer är liksom inte så sprängkåta som killar kan vara.


   
SvaraCitera
mynona

Gasolinerainbow: Tjejer är liksom inte så sprängkåta som killar kan vara.

Mnja, att vara en sak och att säga att man är det och visa att man är det är olika saker... Jag ska inte säga något mer. 


   
SvaraCitera