Aviseringar
Rensa alla

kärlekssvammel! ojojojoj!!!


Ämnesstartare

Det är nästan sjukt att man kan älska en person så mycket, att man känner att hela ens liv kretsar kring henne. Könner att jag är villig att göra precis allt för henne, allt!
Men tyvärr känner inte hon detsamma[sad] och även om jag vet det och vi är kanonbra vänner så kan jag inte sluta hoppas, hoppet kommer alltid finnas kvar, hopp om att kanske n dag att det ska bli något...
jag vet inte men alltså det har alrdig vart någon som gillat mig mer än en vän och jag har inte direkt gillat någon så som jag gör nu, har aldrig älskat någon...men om jag inte hade haft känslor för någon annan och någon personbörjade intressera sig för mig, då kanske jag skulle viljat testa och se om jag skulle börja känna för den....tänk om hon kunde tänka så, eller att det kunde bli något? ojoj va jag svamlar hä, men jag är så sjukt kär...[love]
visst kan det vara skrämmande, jag tyckte det var lite skrämmande eller det kanske är fel ord, men det kändes lite annrolnunda när jag kom på att jag gillade en tjej liksom. fast det var inte könet jag blev förälskad i, utan personen, tänk om hon kunde se det oxå, ...[love]


   
Citera

anonym200:

förälskad

du kommer att slitas sönder i stycken när hon blir ihop med någon annan.

men det är svårt att dra sig ifrån, i know. men jag brukar försöka resonera typ: "allvarligt, vill jag leva såhär?"

nej säger jag då. och sedan försöker jag successivt ta in andra saker i mitt liv. som tillslut ska överväga kärlekskänslan.

men du har en mycket svår situation. hon går i din klass right?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

du kommer att slitas sönder i stycken när hon blir ihop med någon annan

jag vet är så jävla rädd att förlora henne[cry]

retstickan:

men det är svårt att dra sig ifrån, i know. men jag brukar försöka resonera typ: "allvarligt, vill jag leva såhär?"

försöker tänka på annat men det är så sjukt svårt, hon upptar mina rtankar och allt...

retstickan:

men du har en mycket svår situation. hon går i din klass right?

japp och bästa kompisar typ och spelar i samma lag...


   
SvaraCitera

anonym200:

försöker tänka på annat men det är så sjukt svårt, hon upptar mina rtankar och allt...

det är för att du lever för nära inpå henne :). du tvingas ju eftersom att ni går i samma klass, är bästa kompisar o spelar i samma lag :p.

I do not envy you [smile].

vill inte vara dryg men frågan måste ställas: har du någon plan eller tänker du bara sitta o titta på medan du dör inombords? 🙂


   
SvaraCitera

anonym 200-extended version! Ute i din butik nu.


   
SvaraCitera

anonym200:

även om jag vet det och vi är kanonbra vänner så kan jag inte sluta hoppas

Har du sagt till henne att du känner detta eller vet du att hon inte känner liknande för att hon är ihop med någon annan/gillar killar/någonting?


   
SvaraCitera

så är det i livet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

det är för att du lever för nära inpå henne

fast även om jag är så långt bort jag kan komma så tänker jag ändå på henne...

retstickan:

vill inte vara dryg men frågan måste ställas: har du någon plan eller tänker du bara sitta o titta på medan du dör inombords?

alltså jag vet inte, det gör ont alltså och hon vet om det men känner ju inte samma säger hon men massa vänskap liksom, dock har det ju vart lite småsaker, små intima grjor förut som gjorde att jag trodde hon gillad emig...jag har hopp och det är mycket det jag lever på....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kallprat:

Har du sagt till henne att du känner detta eller vet du att hon inte känner liknande för att hon är ihop med någon annan/gillar killar/någonting?

hon vet hur jag känner men det är inte besvarat...


   
SvaraCitera

anonym200:

fast även om jag är så långt bort jag kan komma så tänker jag ändå på henne...

ja i början vill man bara tillbaks. kroppen skriker efter den personen då. men efter ett tag så lugnar det ner sig. viktigt är bara att man hittar nya sysslor som aktiverar hjärnkontoret 🙂

anonym200:

jag har hopp och det är mycket det jag lever på....

det är för lite... aja du inser det tids nog. kom bara ihåg vad du kände nu när du tänker tillbaka på denna period. så du kan lära dig något av den.

jag lovar dig att hopp tyvärr inte räcker. men jag vet.. det är jätte jätte svårt. en bra sak som jag gjorde var att försöka bli sårad genom att gå till gränsen med mina känslor. gjorde saker som fick den jag var kär i att verkligen dissa mig. då fick jag, genom sorgen, kraft att säga "nej, denna person vill verkligen inte". men lever man i mittemellan-land så kan man må dåligt hur länge som helst typ..

(varför måste jag vara den onda i dramat [sad])

Kram btw =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

ja i början vill man bara tillbaks. kroppen skriker efter den personen då. men efter ett tag så lugnar det ner sig. viktigt är bara att man hittar nya sysslor som aktiverar hjärnkontoret 🙂

det är så jag försökt tänka men det intressatna eller ja jobbiga är att det vart så här i över ett år och i somras kom jag un för en vän och trodde att det skulle bli bättre men ska jag vara ärlig så blir känslorna hela tiden starkare....[shake]

retstickan:

gjorde saker som fick den jag var kär i att verkligen dissa mig. då fick jag, genom sorgen, kraft att säga "nej, denna person vill verkligen inte

fungerar ej, hon är min vän som sagt och jag har blivit sårad men då träder hon in som vän och jag älskar henne för det, hon är alldeles fantastisk och ja...[love]

kram till dig oxå [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kärlek så så komplicerat och smärtsamt samtdigt som det är så underbart[love]
det är en så fruktansvärt stark känlsa!!!!


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera