Aviseringar
Rensa alla

Kärlekstråd tillägnad Time


Ämnesstartare

Denna tråd går ut på att vi ger vår underbara admin Time så mycket kärlek vi bara kan! Hon är en väldigt omtänksam, sympatisk, charmig och rolig dam som bjuder på sig själv och alltid har glimten i ögat. Oavsett om hon debatterar passionerat i trådar om feminism, berättar lustiga anekdoter i Ungdomar.se-podden eller om hon förgyller våra veckor med nyhetsrapporteringar så gör hon det alltid på ett förträffligt sätt. Förutom det är hon dessutom en alldeles underbar vän som alltid ställer upp för dem hon bryr sig om. 

Time, vi älskar dig! Tack för allt. Hjärta

1463186_10151538663919058_2003988000_n.j


   
Citera
Ämnesstartare

på långt håll är time ansvarig till att jag fann min bättre hälft, vilket är rätt häftigt. brukar roas av hennes facebook-statusar också. önskar att jag hade haft mer med henne att göra. heja time osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ply: på långt håll är time ansvarig till att jag fann min bättre hälft

Shit, äre sant? Visste ej detta. Vad coolt!

*ehum* Time, var är min? *ehum*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymba: Shit, äre sant? Visste ej detta. Vad coolt!

kanske är det något av en överdrift, osäkert, gillar att se det så i alla fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ply:

kanske är det något av en överdrift, osäkert, gillar att se det så i alla fall.

Vill du utveckla lite? Rodnar mvh nyfiken


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymba:

Vill du utveckla lite? Rodnar mvh nyfiken

hm, tror time gör det bäst(och mest sanningsenligt). dessutom äre ju hennes tråd! Blink


   
SvaraCitera
time
 time

Men åh. Blev helt rörd nu. Tack, vad fin du är. Gråter nästan. HjärtaHjärtaHjärta

ply:

hm, tror time gör det bäst(och mest sanningsenligt). dessutom äre ju hennes tråd! Blink

Jag var tillsammans med plys partners kompis mellan 2008-2009, lärde då känna plys partner rätt bra, festivalade tillsammans med honom två gånger, peppade sedan dem när det började vankas flirteliflirt i chatten. Rodnar Fick jag det rätt nu? 


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Skriver under på allt, det är en härlig tösabit det där Party 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time: Jag var tillsammans med plys partners kompis mellan 2008-2009, lärde då känna plys partner rätt bra, festivalade tillsammans med honom två gånger, peppade sedan dem när det började vankas flirteliflirt i chatten.  Fick jag det rätt nu?

Naw! Vad gulligt Hjärta Men frågan återstår.....

Zymba: *ehum* Time, var är min? *ehum*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Time är ganska cool faktiskt, jag erkänner. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Time är avgjort ohemult bra, ja.


   
SvaraCitera
time
 time

Zymba: *ehum* Time, var är min? *ehum*

Jag har några potentiella kandidater bland mina kursare. Ge det några veckor RodnarRodnar


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Time är en bra person.


   
SvaraCitera
time
 time

Nachac: ohemult bra

hemulen1.gifHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Jag har några potentiella kandidater bland mina kursare. Ge det några veckor RodnarRodnar

Cool mhm en framtida lärare låter inte så dumt


   
SvaraCitera