Aviseringar
Rensa alla

Kärlekstrubbel...


Ämnesstartare

volleyfantasten:

Skriv hej och prata på sen beroende på vad han svarar. Du kan ju alltid fundera ut något samtalsämne som du skulle vilja ta upp. Men planera inte för mycket för det blir aldrig som man tänkt sigProva. Det värsta som kan hända är att inte tycker detsamma som dig. Det är tungt just då. Men man kommer över det. Been there done that. Tror ju knappast han skulle bli sur heller för att du kontaktar honom. Snarare smickrad skulle jag kunna tänka mig om han nu är som du beskrev honom.

Sant!


   
SvaraCitera

Annajw:

Sant!

Så bara skriv till honom. Du har inget att förlora. Han kommer bli glad [smile]


   
SvaraCitera

kör på! som de andra säger skriv hej, och prata bara på. allt nervositet kmr släppa efter en stund.


   
SvaraCitera

har en kompis som har blivit kär i killar så flera ggr... hon är ifs ganska mkt äldre än dig, men när hon väl har berättat vad hon känner för killen typ ett år efter de fick kontakt brukar han säga att han ser henne som en syster:-(

det är säkert annorlunda i ditt fall men när killarna hon har gillat passar in på din beskrivning av killen du har träffat.... så vill bara förbereda dig på de....

men som sagt är säkert annorlunda för dig:-) tkr du ska ta kontaktO:-)


   
SvaraCitera

Annajw:

Men jag har ju typ aldrig pratat med honom..

ja då ska du ju inte skriva vad du "känner", dels för att det kan ses som creepy och dels för att det kanske bara är inbillning, börja kallprata lite med honom, och ta det därifrån.


   
SvaraCitera

öppningar till samtal är jävligt oviktigt egentligen, det man kommer ihåg är ju ändå samtalet i sig.


   
SvaraCitera

Annajw:

Om man försöker så finns risken att man förlorar. Om man inte försöker så har man redan förlorat.


   
SvaraCitera