Aviseringar
Rensa alla

kärlektsproblem


Ämnesstartare

tja fick tummen ur röven o snackade med en tjej jag gillar verkar som hon tycker om mig lite enligt hennes sätt o hennes kompisar ,, men e förbannat blyg när det kommer till kritan vill bjuda ut henne på en fika men vet att jag kommer sitta där som ett jävla mongo o vara tyst sen de e just det ?? 😀 vet inte hur jag ska göra har haft funderingar på att ta med hennes kompis som jag känner dem tv2 är väl bästa vänner ,, hur tycker ni jag ska göra e lite osäker och dåligt självförtroende ? 😀 🙁


   
Citera

hypnotoad123:
tja fick tummen ur röven o snackade med en tjej jag gillar verkar som hon tycker om mig lite enligt hennes sätt o hennes kompisar ,, men e förbannat blyg när det kommer till kritan vill bjuda ut henne på en fika men vet att jag kommer sitta där som ett jävla mongo o vara tyst sen de e just det ?? 😀 vet inte hur jag ska göra har haft funderingar på att ta med hennes kompis som jag känner dem tv2 är väl bästa vänner ,, hur tycker ni jag ska göra e lite osäker och dåligt självförtroende ? 😀 🙁

Många punkter i texten Blink.
Pratar ni oftast via telefon (sms, kik osv) eller i verkligheten på skola tex? 


   
SvaraCitera

stava lika gulligt i verkligheten bara


   
SvaraCitera

ogillar uttrycket "tummen ur röven" pga får alltid snuskiga bilder i huvudet Gråter

vet inte jag är också sådär
men tror att du kan bjuda ut henne ändå
egentligen brukar sånt där lösa sig, alltså man brukar ju ändå kunna samtala när man väl är där för man kan ju inte ba sitta tyst. så visst, första tre minuterna kanske är lite stela men sen kommer konversationen flyta på av sig själv. är ba att kasta dig in i det! säg hej vill du ta en fika, hon säger ja, så går ni dit, är stelt i några minuter, sen blire bra. eller så är det stelt hela tiden och då klickar ni ju bara inte helt enkelt, men då har du iaf testat!


   
SvaraCitera

fattar inte vrf man skullek öra tumman i röven in the first place, långfingret är väl mkt enklare :s


   
SvaraCitera

Ta med en kompis ditt så kanske det blir enklare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Många punkter i texten Blink.
Pratar ni oftast via telefon (sms, kik osv) eller i verkligheten på skola tex?
vi brukar prata ibland när vi träffas smsar gör vi mycket o snappar som fan 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ogillar uttrycket "tummen ur röven" pga får alltid snuskiga bilder i huvudet Gråter

vet inte jag är också sådär
men tror att du kan bjuda ut henne ändå
egentligen brukar sånt där lösa sig, alltså man brukar ju ändå kunna samtala när man väl är där för man kan ju inte ba sitta tyst. så visst, första tre minuterna kanske är lite stela men sen kommer konversationen flyta på av sig själv. är ba att kasta dig in i det! säg hej vill du ta en fika, hon säger ja, så går ni dit, är stelt i några minuter, sen blire bra. eller så är det stelt hela tiden och då klickar ni ju bara inte helt enkelt, men då har du iaf testat! 

ska prova det imonr tror jag hoppas att allt går vägen tror vi har lite o samtala om hon älskar ju samma series som jag 😀


   
SvaraCitera