Aviseringar
Rensa alla

Kall vän


Ämnesstartare

Vi var jättenära förut och fanns alltid där för varandra men förra året kom vi inte överens om ett par grejer och jag kallade henne otrevlig och tråkig (vi båda var superirriterade den tiden), sedan dess har vi inte pratat och hon har undvikit mig. Hon var skyldig mig pengar så bad henne föra över dem för ett år sedan och frågade då även om hon var sur på mig men fick ett "Nej, varför skulle jag vara det?" som om ingenting hade hänt
Svarade inte henne på ett år och nu skrev jag bara ett meddelande med mitt kontonummer. Fick ett iskallt svar tillbaka om att jag får pengarna snart

Känner inte att vi behöver hålla kontakten om hon ska vara sådär kall, känner också att det var snålt av mig att endast höra av mig för pengarna (ville skriva mer men känns inte som hon bryr sig)... Trots allt skulle jag gärna vilja veta vad som är fel, om jag gjort något

Funderar på att skita i det men kan lära mig mycket om jag inte gör det.
Vad skulle ni göra?


   
Citera
Ämnesstartare

Barnsligt att göra en tråd om det här men känner mig jätteelak som knappt bryr mig om att hon undviker mig :S känns som jag varit taskig mot henne och att det är drf hon är kall


   
SvaraCitera

Se bara till så hon betalar igen så behöver du nt ha kvar kontakten med henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Herrejävlar va trådar du skapar kvinna 


   
SvaraCitera
Yaren

Om du inte hört av dig på ett år, och sedan skickar ett kallt meddelande är det väl klart du får ett kallt tillbaka.
så man ropar i skogen får man svar. 
Vill du ha kontakt, skriv "hej du förlåt, blablabla vi borde prata om det..." Sen har du gjort ditt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har en kall vän, det kallas öl.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad yaren skrev


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nikushimi:
Se bara till så hon betalar igen så behöver du nt ha kvar kontakten med henne.

hehe ite drf jag bad henne betala tbx. ska hon vara elak ska jag fan ha tbx mina pengar!
& det var mkt pengar..

Yaren:
Om du inte hört av dig på ett år, och sedan skickar ett kallt meddelande är det väl klart du får ett kallt tillbaka.
så man ropar i skogen får man svar. 
Vill du ha kontakt, skriv "hej du förlåt, blablabla vi borde prata om det..." Sen har du gjort ditt 

Vi åkte på en resa tillsammans där hon dampade sönder och jag fanns där för henne men hon var på så dåligt humör att hon sa elaka saker. På vägen tillbaka försökte jag snacka men hon ville typ inte så jag somnade. Skrev angående pengarna ett par månader efter resan och hon skrev bara att jag skulle ge kontonr, hade smsat henne ett par ggr innan också men hon var superkall.

Pallar ej slicka röv. tror grunden till hennes beteende var att jag började umgås med en gemensam klasskamrat vi hade när vi var yngre, som hade varit taskig mot oss båda. aja w-e

FruLiten:
vad yaren skrev

Reeeetooo:
Herrejävlar va trådar du skapar kvinna 

hehehe men det är bara för att jag Kan, inte så mkt för att jag verkligen vill


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

så betalar hon inte ens tbx hela summanSover 


   
SvaraCitera