Aviseringar
Rensa alla

Kalla fötter


Ämnesstartare

kolla upp om du har någon vitaminbrist och rör på tårna ofta för att få igång cirkulationen mvh mig


   
SvaraCitera
Draug

isola: vilket leder till dålig blodcirkulation

det vet jag mycket väl skrev det ju.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har samma problem. Ständigt kalla händer och fötter. Men sen om mina händer och fötter blir för kalla (tex under vintern) svullnar dem upp... Ha socker på dig är mitt tips. 🙂


   
SvaraCitera

Vetekudde som man värmer micro/ugn och lägger på fötterna. asmysigt. 
annars sockor/tofflor. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Draug:

det vet jag mycket väl skrev det ju.

Draug: beror nog på lite halvkass blodcirkulation. Lr så beror det på min rökning och högkonsumering av tobak.s


   
SvaraCitera
Draug

isola: Draug:
det vet jag mycket väl skrev det ju.

Draug: beror nog på lite halvkass blodcirkulation. Lr så beror det på min rökning och högkonsumering av tobak.s

Draug: mina händer och fötter och fötter blir lätt kalla också, beror nog på lite halvkass blodcirkulation. Lr så beror det på min rökning och högkonsumering av tobak.skulle gissa på det sista :

Det sista jag skrev var SKULLE GISSA PÅ DET SISTA vilket syftar på " Lr så beror det på min rökning och högkonsumering av tobak."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Draug:

Det sista jag skrev var SKULLE GISSA PÅ DET SISTA vilket syftar på " Lr så beror det på min rökning och högkonsumering av tobak."

vadå eller, du skrev ju inget alternativ.


   
SvaraCitera
Draug

isola: vadå eller, du skrev ju inget alternativ.

det behövs inte för att det går att fatta ändå?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Draug:

det behövs inte för att det går att fatta ändå?

men skriv korrekt då mvh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mina är alltid jättevarma...hela min kropp är varm .tror jag alltid har feber...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 Varmt fotbad. Vila dom nära en öppen spis. En enkel version kan vara att ha värmeljus omringandes fötterna 😉 Strumpor i kombination med tjocka sockor och fötterna lär bli varma och gosiga!  🙂 


   
SvaraCitera
Draug

isola: men skriv korrekt då mvh

det gjorde jag ju. Men du kanske inte fattar förkortningar som "lr"?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Draug:

det gjorde jag ju. Men du kanske inte fattar förkortningar som "lr"?

 lr = eller
du skrev att det antingen var dålig cirkulation eller rökning och då skrev jag att rökning leder till dålig cirkulation så det ska inte vara något "eller" där 🙁


   
SvaraCitera
Draug

isola: lr = eller
du skrev att det antingen var dålig cirkulation eller rökning och då skrev jag att rökning leder till dålig cirkulation så det ska inte vara något "eller" där 🙁

nej jag skrev: ""beror nog på
lite halvkass blodcirkulation. Lr så beror det på min rökning och
högkonsumering av tobak.skulle gissa på det sista"" skrev inte "antingen" lr "eller" nånstans.

ska väll snarare vara ett kommatecken istället för punkt innan Lr. ELLER ingen punkt alls innan Lr..... känns inte som att det spelar någon roll folk fattar ju ändå?
Ska det inte vara något "Lr" där bara för att du skrev att rökning leder till dålig blodcirkulation?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du får kalla tårar


   
SvaraCitera