Aviseringar
Rensa alla

Kalsonger


Ämnesstartare

Hej jag har nyss börjat att använda y-front kalsonger, som ett test... har kommit framtill att dom är mycket skönare än boxer.
Nu när jag tycker dom är skönare kan jag inte sluta att bli iriterad på när boxerben korvar sig, och man måste dra i dom så dom kommer på plats. men o andrasida är
y-front bara så jävla fula!

någon annan som tycker som jag eller har förslag på hur jag ska gö^^


   
Citera
Ämnesetiketter

xdream:

men o andrasida är
y-front bara så jävla fula!

det är snyggare om man har en superkropp, ju.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

det är snyggare om man har en superkropp, ju.

men då är det ju superkroppen som är snygg [blush]


   
SvaraCitera

fröken stöken:

men då är det ju superkroppen som är snygg

kalsongerna också. enfärgade kalsonger i en dämpad ton alt. vita. detta är viktigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

det är snyggare om man har en superkropp, ju.

Kan hända men ja jag har väll ingen superkropp, vist jag tränar mkt, hur ser en superkropp ut?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

kalsongerna också. enfärgade kalsonger i en dämpad ton alt. vita. detta är viktigt.

Var tvungen och googla...mhhmm...[cute][blush]


   
SvaraCitera

xdream:

Kan hända men ja jag har väll ingen superkropp, vist jag tränar mkt, hur ser en superkropp ut?

superkropp enligt mig är: tanig, slank och späd utan att se för pojkaktig ut, med lagom mycket bröst- och maghår!!!!


   
SvaraCitera

fröken stöken:

Var tvungen och googla...mhhmm...

finns ett superballt kalsongmärke som är någon form av motreaktion mot frank dandy-generationen med färgglada kalsonger. glömmer dock alltid bort vad dessa heter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xdream:

Kan hända men ja jag har väll ingen superkropp, vist jag tränar mkt, hur ser en superkropp ut?

Som Hulk Hogans.


   
SvaraCitera

grön [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

superkropp enligt mig är: tanig, slank och späd utan att se för pojkaktig ut, med lagom mycket bröst- och maghår!!!!

Okejj det som du beskriver är nog inte mig^^ vet inte om det är bra eller dåligt...

fröken stöken... om du skulle få hem en kille i y-front hur skulle du reagera?


   
SvaraCitera

xdream:

Okejj det som du beskriver är nog inte mig^^ vet inte om det är bra eller dåligt...

det är väl individuellt om det är bra eller dåligt eller inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xdream:

om du skulle få hem en kille i y-front hur skulle du reagera?

Jag bryr mig inte om kalsonger skulle inte reagera alls tror jag. Så länge han inte går runt i spetstrosor så.

internet:

finns ett superballt kalsongmärke som är någon form av motreaktion mot frank dandy-generationen med färgglada kalsonger.

låter coolt [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fröken stöken:

internet: finns ett superballt kalsongmärke som är någon form av motreaktion mot frank dandy-generationen med färgglada kalsonger.

låter coolt

Det gör det! kan du inte försöka komma på vad dom heter^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fortsätt använda dom om du tycker att dom är bekväma. Sen om du vet att du ska ha sex eller så, kan du ju bara byta till ett par boxer.


   
SvaraCitera