Aviseringar
Rensa alla

KALSONGHJÄLP!


Ämnesstartare

Varför är kalsonger så dyra för världens sämsta kvalité?!

Jag har länge köpt dressmans kalonger, 3 par för 200 kr är väl ett ganska ok pris, men problemet är bara att de går sönder så jävla fort.

Jag undrar nu om någon har koll i detta träsk av asdyra märken och annat mög, vilka kalsonger håller längre än några tvättar? Mer än 150 kr styck tänker jag dock inte punga ut.

Är det någon som har koll på tex Resteröds? Jag har en jacka av detta märke som hållt väldigt bra, är det ett märke som förknippas med kvalité eller är det bara märket man betalar för?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Ingen aning, men i princip alla mina kalsonger som inte är Björn Borg har pajat efter ett tag. Är iofs sjukt sällan jag köper nya så jag antar att de flesta är rätt okej egentligen. :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rymdpirat:

Ingen aning, men i princip alla mina kalsonger som inte är Björn Borg har pajat efter ett tag.

Så Björn Borg är alltså det bästa du har testat?

Nödköpte några par Diesel nu, även om jag inte direkt har bra erfarenheter av just det märket. Synd att jag inte hittade några andra, men de verkade betydligt rejälare än de jag brukar ha åtminstone.

Är det någon som testat Levi´s? Deras andra kläder brukar hålla bra om inte annat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Så Björn Borg är alltså det bästa du har testat?

Ja men det handlar snarare om att jag inte testat så mycket annat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish är läskig och prenumererar på kalsonger från märket Tono [crazy] Dessa ska tydligen vara bra och hållbara och sköna [crazy]


   
SvaraCitera
höna

Image
mina kvinnounderbyxor är ofta i dethär materialet och det brukar hålla aldelles utmärkt så prova det, du[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

björn borg har hållit längst för mig med. fick flera par för typ fem år sedan, har alla kvar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Resteröds

Dan_the_ironman:

Diesel

Dan_the_ironman:

Levi´s

det är ju inte märket som avgör kvaliteten...... bara för att vissa märken kanske gör hållbara jeans eller jackor innebär inte det att de gör bra kalsonger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tlaltecuhtli:

det är ju inte märket som avgör kvaliteten...... bara för att vissa märken kanske gör hållbara jeans eller jackor innebär inte det att de gör bra kalsonger.

Nej men om man haft Jeans, stjortor och annat av ett märke och alla haft bra kvalité kan man ju anta att det är något som prioriteras, och gällande Resteröds är väl de främst kända för sin produktion av underställ och underkläder så jag antar att det grundar sig i något.

Nintendo:

Tobbish är läskig

Det låter faktiskt läskigt [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Det låter faktiskt läskigt

Mm och alla kalsonger har läskiga namn [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Mm och alla kalsonger har läskiga namn

[sad]


   
SvaraCitera