Aviseringar
Rensa alla

Kampsporter


Ämnesstartare

Jag har gått på jujutsu i ett halvår och fullkomligt gillar det. Nya vänner, motion, självförsvar med mer.Funderar på att prova karate i höst men är samma dag som  jujutsun i min närmaste stad.  Skulle gärna lära mig sparkar o.s.v  men vad är taekwondo då? Berätta om era kampsporter och rösta där nere!


   
Citera
Ämnesstartare

Logos00: BJJ

Är fruktansvärt kul, SW 


   
SvaraCitera
Kudhos

fäktning har jag hört är asbra träning och kul


   
SvaraCitera

Träna boxning ! Mycket rolig sport och mycket träning , har inte viljat att sluta med boxning , då jag har tränat det i cirka 7 år . 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

taekwondo.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fäktning låter ganska gul, är nog den enda kamp sporten jag skulle vilja testa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jujutusu är bra, då det är en kombination av markfajt, sparkar och upprätt strid. Tycker det är en kul med den mixen, då det skapar variation som förnöjer. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

petite:
taekwondo.

Utövar du det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:
fäktning har jag hört är asbra träning och kul

Öhm, jag har två kompisar som gick på det:Nr 1: tyckte det var roligt men slutade när den andre slutade.Nr2: tyckte det sög och fick blåmärken överallt och slutade


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:
Jujutusu är bra, då det är en kombination av markfajt, sparkar och upprätt strid. Tycker det är en kul med den mixen, då det skapar variation som förnöjer. 

Har du någon speciell favoritsort som tillexempel JuJutsuKai. I Kai är det iallafall inte så mycket fajt och strid tror jag. En lär sig tekniken och Uke följer med. 


   
SvaraCitera
Kudhos

Logos00:

Öhm, jag har två kompisar som gick på det:Nr 1: tyckte det var roligt men slutade när den andre slutade.Nr2: tyckte det sög och fick blåmärken överallt och slutade

det är en kampsport klart du får blåmärken. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Logos00:

Utövar du det?

ja, fast har tagit en paus.


   
SvaraCitera
Lounge

kickboxning finns ju ej med


   
SvaraCitera

bjj all day


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:
kickboxning finns ju ej med

Sorry


   
SvaraCitera