Aviseringar
Rensa alla

kan bara vita män vara rasister?


Ämnesstartare


kom över det här klippet och blev chockad, är inte detta rasism? eller det kallas något annat för att det är "araber" som gör det?


   
Citera
Ämnesstartare

Ja inte bara vita män kan vara rasister, men på samma sätt som man inte ska säga att vita män eller kvinnor är rasister utan dem som har rasistiska åsikter är rasister, på samma sätt ska man inte säga att araber är rasister, utan dessa människor som de visade i videon är rasister. 


   
SvaraCitera

vem har påstått att araber inte kan vara rasister. du verkar utgå från att någon har sagt det. halmdocka deluxe...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:
vem har påstått att araber inte kan vara rasister. du verkar utgå från att någon har sagt det. halmdocka deluxe...

inte någon, måååååånga.


   
SvaraCitera

bocabola: inte någon, måååååånga.

vem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

vem

folk på internet, på olika forum.


   
SvaraCitera

bocabola: folk på internet, på olika forum.

DAGS FÖR KÄLLOR. Om det var så många skulle du ha postat många exempel redan, men det har du inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

DAGS FÖR KÄLLOR

jag har ingen fil där jag har sparat allt, sorry.

men jag kanske ska börja med det för att få tyst på sådana som dig?

är vita män mer rasistiska än araber?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de talas aldrig om sådant


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:
de talas aldrig om sådant

för att det anses rasistiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bocabola:

för att det anses rasistiskt.

eller för att det inte finns många invandrare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

eller för att det inte finns många invandrare.

30-60 % i sveriges 3 största städer har invandrar-rötter (eller vad man säger).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag antar att både judar (israeler) och muslimer (palestinier) beskyller varandra för att just vara rasister. Själv har jag blivit kallad vit blond hjärndöd svenskjävel när jag av misstag gick in på en pub i New York City där det bara satt negrer.  Ledsen   Arg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bocabola: 30-60 % i sveriges 3 största städer har invandrar-rötter (eller vad man säger).

vart får du det ifrån? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TOR:
Jag antar att både judar (israeler) och muslimer (palestinier) beskyller varandra för att just vara rasister. Själv har jag blivit kallad vit blond hjärndöd svensjävel när jag av misstag gick in på en pub i New York City där det bara satt negrer.  Ledsen   Arg

rasism mot vita finns inte säger många.

negrer? afro-amerikaner skulle jag kalla dom.


   
SvaraCitera