Aviseringar
Rensa alla

Kan datorn bli varm av virus?


Ämnesstartare

Som titeln lyder. Kan datorn bli varm och frysa sig utav virus?


   
Citera
Ämnesstartare

hade flera hundra virus/fel på min förra dator. den blev supervarm av att jag loggade in på fb, så jaaa tydligen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: hade flera hundra virus/fel på min förra dator. den blev supervarm av att jag loggade in på fb, så jaaa tydligen

vad gjorde du för nåt för att fixa det?


   
SvaraCitera

kukoxo: hade flera hundra virus/fel på min förra dator. den blev supervarm av att jag loggade in på fb, så jaaa tydligen

för mkt porrsurfande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om den får ett förkylningsvirus. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rodnar

tevepro:

för mkt porrsurfande

fuck busted 
Rodnar

Anura:

vad gjorde du för nåt för att fixa det?

köpte 1 ny Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skicka in skiten på reparation. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hälften (eller fan ännu mer) av alla gånger folk säger att det är virus så är det egentligen bara de som inte kan ett skit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Korta svaret: Ja.

Långa svaret: Finns väl alla möjliga sorters virus, däribland sådana som ser till att GPU och/eller CPU jobbar på 100% hela tiden...

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Järn: Hälften (eller fan ännu mer) av alla gånger folk säger att det är virus så är det egentligen bara de som inte kan ett skit.

vad menar du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:
Korta svaret: Ja.

Långa svaret: Finns väl alla möjliga sorters virus, däribland sådana som ser till att GPU och/eller CPU jobbar på 100% hela tiden...

Hjärta

Ibland när jag kör freeyoutubedownload går CPU på väldigt högt..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:
Skicka in skiten på reparation. 

problemet med det är bara att de tar sådan lång tid att reparera den.. och behöver datorn nu :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

problemet med det är bara att de tar sådan lång tid att reparera den.. och behöver datorn nu :/

Ja men köp en ny dator om du inte orkar laga den. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura: freeyoutubedownload

Aldrig hört talas om, således kan jag inte uttrycka mig om det är samma för mig. Men... kör du möjligtvis firefox?

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det skulle väl vara om viruset attackerade datorkylaren på något vis. men något sådant har jag aldrig hört talas om. antagligen bara din fläkt som gått sönder. Glad


   
SvaraCitera