Aviseringar
Rensa alla

Kan det här vara andar?


Ämnesstartare

Provade spela in min telefon på kvällen för att kolla ifall jag snarkar och ifall jag gör ljud på kvällarna. När jag kollade igenom inspelningen så hittade jag det här. Det är en liten inspelning där en kvinna säger godnatt till sin man. AS LÄSKIGT. Alla mobiler var avstängda förutom min, Tv:N  var avstängd så vad kan det vara? Snälla hjälp mig... har ni hört det här förut? känner ni igen det? Länka ifall ni ser något liknande som någon annan har lagt ut. snälla det är akut och jag vågar inte sova. 🙁

.


   
Citera

Har du inte redan gjort en tråd om detta?

Det låter som någon som att någon kollar på tv. Andar/spöken är det inte iallafall pga att det bara finns ett sort av spöken hjärnspöken.


   
SvaraCitera

JA Det är andar.. fy fabian va läskigt Gråter


   
SvaraCitera

kommer inte våga sova nu 


   
SvaraCitera

hur fick videon så många views har du postat den på många forum?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

presidente:
Har du inte redan gjort en tråd om detta?

Det låter som någon som att någon kollar på tv. Andar/spöken är det inte iallafall pga att det bara finns ett sort av spöken hjärnspöken.

Vet var tvungen att lägga upp en ny 🙁


   
SvaraCitera

lysnnade du igenom hela nattens inspelning? hur lång tid tog deT?


   
SvaraCitera

Ytterst osannolikt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Börg:
hur fick videon så många views har du postat den på många forum?

Nej jag vet inte :/ la bara ut den här


   
SvaraCitera

Sov bara Sov, allt är bra nu. Kan kännas läskigt men ljudet kommer ej vara tillbaka om det nu så vart. Sov gott Hjärta


   
SvaraCitera

Du borde spela in i natt också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

presidente:
Du borde spela in i natt också.

ska göra det med två mobiler 🙂


   
SvaraCitera

Nej, det är det inte, hörs att det är valfri elektronisk pryl som spelar upp ljud, annars hade det inte varit så "platt"


   
SvaraCitera

ja det är andar 


   
SvaraCitera

Torbjörn? Är det du?


   
SvaraCitera