Aviseringar
Rensa alla

kan det vara så att


Ämnesstartare

kan det vara så att min strävan efter perfektion påverkar min äs?
wow, känns fortfarande skumt att säga att man har äs ...


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

tänkar på ass när du skriver äs. för det låter likdadant när man säger det. hehehe[tard]

ont: jaa.. sammhällets bild av perfektion strävar många emot, och det idealet är inte särskilt nyttigt. klart vissa påverkas


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

woooow

vadå?

honolulu:

haj troll

okej, jag är verkligen inte på humör just nu, vet inte hur fuckin mycket jag ätit just nu så ifall du inte har nåt vettigt att säga stick


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

slan

honolulu:

ni

Sluta tarda er.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hannnah:

jaa.. sammhällets bild av perfektion strävar många emot, och det idealet är inte särskilt nyttigt. klart vissa påverkas

bara jag blir lite smalare är jag nöjd, måste inte va ideal-smal till att börja med
men tack, d va va jag ville veta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

när du blir "lite" smalare hittar du nått nytt.

så nä, nöjd läru inte bli. men du kan acceptera läget!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BadAssLezbo:

men tack, d va va jag ville veta

tkr du ska sluta smala ner dig, särskilt om du verkligen är 12 :/ inte ens tonåring. tkr du ska uppsöka någon. faktiskt. inte nyttigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angeleyes:

när du blir "lite" smalare hittar du nått nytt.

men jag menar det, jag vill bara gå ner 6kg

hannnah:

tkr du ska sluta smala ner dig, särskilt om du verkligen är 12 :/ inte ens tonåring.

jag vill bara vara smal

hannnah:

tkr du ska uppsöka någon. faktiskt. inte nyttigt.

då kommer jag inte få spy något mer, vilket kommer leda till att jag blir tjock. men jag ska söka hjälp om ett år


   
SvaraCitera

Vart rädd om tänderna. Spya fräter så förfärligt. Sök hjälp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BadAssLezbo:

men jag ska söka hjälp om ett år

när du är ett utmärglat skelett och nästa steg du vill nå till kommer leda till sjukhus. låter det hållbart att gå ner i vikt för att sen om ett år bli inlagd så du går upp igen?

bättre att du försöker ygga på ditt självförtroende, bli nöjd med dig själv. du är fin som du är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hannnah:

när du är ett utmärglat skelett och nästa steg du vill nå till kommer leda till sjukhus. låter det hållbart att gå ner i vikt för att sen om ett år bli inlagd så du går upp igen?

men jag har inte anorexia, bulimi snarare
eller en blandning, jag är inte säker

hannnah:

bättre att du försöker ygga på ditt självförtroende, bli nöjd med dig själv. du är fin som du är.

säger inte min familj


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BadAssLezbo:

eller en blandning, jag är inte säker

ätstörning som ätstörning...

BadAssLezbo:

säger inte min familj

så din familj säger åt dig att gå ner i vikt, och dom är helt chill med att du gör det genom en ätstörning, som sedan kanske kan finnas inom dig hela livet, eller väldigt länge iallafall? i vissa fall r ätstörning en kronisk sjukdom, försök ta dig ur.

och om det är så att du är jätteöverviktig, är det bättre med träning och vanligt käk istället för ätstörningar, men jag hoppas du vet det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hannnah:

och om det är så att du är jätteöverviktig

jag är 1.61 m lång och väger 45.06

hannnah:

så din familj säger åt dig att gå ner i vikt, och dom är helt chill med att du gör det genom en ätstörning, som sedan kanske kan finnas inom dig hela livet, eller väldigt länge iallafall?

nej men de kritiserar alltid hur jag ser ut och hur jag är överhuvudtaget. asså hela släkten har gjort det sedan jag var 4-5
ibland händer det att de kommenterar hur jag ser ut på en aning positivt vis men det är väldigt få ggr och jag blir för det mesta negativt informerad om hur dålig min hy kanske var den gången eller att jag har gått upp i vikt på sistone. min syrra brukade klämma på fettet på mina armar och antyda att min vikt bestod av mer fett än muskler osv

min storasyrra är alltid så jävla vacker säger alla, alla älskar henne. jag är känd som en trolliknande ginger(var rödblond förut).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BadAssLezbo:

jag är 1.61 m lång och väger 45.06

jag är 152 o väger mindre än 65 men mer än 55!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dberorpå:

jag är 152 o väger mindre än 65 men mer än 55!

men du är iaf inte fet


   
SvaraCitera