Aviseringar
Rensa alla

kan du?


Ämnesstartare

kan du se dig själv i framtiden? inte imorgon men typ om 10,15 eller om 20 år eller så? jag kan det inte. försökt länga nu att sätta mig själv in in hur det är att vara så gammal och seriös. går liksom inte. kan fan inte ens sätta mig in i hur det är att vara 20.

så kan nån se sig själv om 20 år och göra vad man nu gör som gamling?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

nej, absolotu inte. helt omöjkligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej. kan inte ens se mig själv på en arbetsplats vilket leder till att jag inte har ett mål vilket leder till att jag inte har något att motivera mig med. [party]


   
SvaraCitera

Det enda jag vet är att jag inte ska ha några barn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Utspädaren:

nej, absolotu inte. helt omöjkligt.

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

supply:

nej. kan inte ens se mig själv på en arbetsplats vilket leder till att jag inte har ett mål vilket leder till att jag inte har något att motivera mig med.

sån är jag med. kan inte på nåt sätt se mig själv arbeta som en vanlig människa.

Proteus:

Det enda jag vet är att jag inte ska ha några barn.

why? tänk vad kul att ha en unge som du kan forma till vad du vill


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om jag fortsätter bli bättre och bättre i min nuvarande takt så kommer hela världens att implodera av koncentrationen av awesome kring mig, inom 3 år.

Så framtiden känns spännande. [smile]


   
SvaraCitera

patrick bateman:

why? tänk vad kul att ha en unge som du kan forma till vad du vill

Man skaffar inte barn för att det är "kul". Det krävs lite mer eftertanke än så. Jag är ganska övertygad om att jag hade ångrat mig väldigt snabbt, tröttnat på ansvaret, och därmed blivit en halvdan förälder. Därför är det en dålig idé.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

Om jag fortsätter bli bättre och bättre i min nuvarande takt så kommer hela världens att implodera av koncentrationen av awesome kring mig, inom 3 år.

Så framtiden känns spännande.

nice. det ser jag fram emot

Proteus:

Man skaffar inte barn för att det är "kul". Det krävs lite mer eftertanke än så. Jag är ganska övertygad om att jag hade ångrat mig väldigt snabbt, tröttnat på ansvaret, och därmed blivit en halvdan förälder. Därför är det en dålig idé.

okej, kanske inte du ska göra det då. men jag hade blivit en grym förälder. varför skaffa barn om det inte är kul liksom. kul är bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

nice. det ser jag fram emot

den oundvikliga döden?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja. Funderar ofta på hur det kan bli, vad jag kan/vill göra osv. Har alltid känt att det livet skulle passa mig bättre än det jag har nu (men med det sagt är jag inte missnöjd i nuläget), trots jobb och ansvar osv.


   
SvaraCitera
Paseo

man behöver inte bli seriös för att man blir vuxen. jag tycker det är viktigt att man får vara lite barnslig när man är vuxen också, men samtidigt kunna vara seriös när det behövs. Men man behöver baaara va seriös när det behövs haha, annars tror jag man blir en sån där tråkig torrboll.

håller med nubbie i att det blir bättre när man blir äldre. jag är sååå glad över att jag är myndig nu tex. skulle säga att mitt liv blir bättre o bättre för varje dag som går.

men det är ju såklart olika.

jag vågar nästan inte se in i framtiden för jag vill inte förvänta mig för mycket och sedan bli besviken. så jag brukar försöka att ta allt som det kommer.


   
SvaraCitera

patrick bateman:

kan du se dig själv i framtiden? inte imorgon men typ om 10,15 eller om 20 år eller så? jag kan det inte. försökt länga nu att sätta mig själv in in hur det är att vara så gammal och seriös. går liksom inte. kan fan inte ens sätta mig in i hur det är att vara 20. så kan nån se sig själv om 20 år och göra vad man nu gör som gamling?

Å nejnej, inte om man är som jag iallafall, har svårt att ens sätta mig in i hur morgondagen kommer va..
Men om 20år sitter man väl på nått café någonstans å dricker espresso med en tidning framför sig och funderar på vart livet tog vägen! [cheers]

Dold text: Kommer här å våldgästar din tråd som ny användare å allt, busigt värre!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min drom hade i alla fall vart att bo vid havet med mina fyra katter, en helt perfekt pojkvan, och ett adoptivbarn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kommer vara 20 gånger så awesome som idag.


   
SvaraCitera