Aviseringar
Rensa alla

Kan du gråta hela natten och sedan vakna upp nästa morgon som om allt är okej?


Ämnesstartare

Läste på facebook att detta är en egenskap som finns hos kvinnor och inte män:

"Det finns ett rykte som går runt som säger att pojkar är starkare än flickor.. Oh! snälla, kan du bära en 7 kg bebis i magen i 9 månader? Kan du städa, laga mat och prata i telefon samtidigt? Kan du bränna din panna med locktången och inte klaga? Kan du gå hela dagen i klackar? Kan du gråta hela natten och sedan vakna upp nästa morgon som om allt är okej? Kom ihåg killar, tjejerna är bara hjälplösa tills naglacket torkat. Sätt upp detta på din status om du är stolt över att vara kvinna"

...Så hur ligger det till?


   
Citera
Ämnesstartare

Dräparen:

Kille: Nej 🙁 (Du röstade på detta alternativ)

Gråter inte pga: "Shake your ass i dont care what you say' No i dont have feelings cause feelings are gay!"

Men nä om jag grät en hel natt skulle jag nog försöka göra en förändring istället för att låtsas att allt är okej!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

Tjej: Ja! (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fyfan tänker jag spontant, kan inte uttrycka mig vackrare och utförligare när allt jag tänker när jag ser texten är: fyfan alternativt amen vafan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

Kille: Nej 🙁 (Du röstade på detta alternativ)

Skulle vara precis lika förstörd dagen efter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha så löjligt. Om det är sådär att vara kvinna är jag inte stolt. Det spär ju bara på fördomar. Kan f.ö inte rösta då jag aldrig gråtit en hel natt... Grät några timmar en gång, och då blev jag helt mosig och slut och psyko. Gills det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Röstade nej. Ok.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Undrar förresten varför folk ligger och gråter hela nätter. Till vilken nytta? Det skulle jag bara göra om någon nära dog, och hur ofta händer det? Och vem kan låtsas som ingenting då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

Kille: Nej 🙁 (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu har jag undrat färdigt. [smile]


   
SvaraCitera

Gråter inte

Dräparen:

Gråter inte pga: "Shake your ass i dont care what you say' No i dont have feelings cause feelings are gay!"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

Kille: Nej 🙁 (Du röstade på detta alternativ)

Har jag anledning att gråta en hel natt så låtsas jag inte inte att allt är bra när jag vaknat. Låtsas inte, aldrig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

Kille: Nej 🙁 (Du röstade på detta alternativ)

Fast

Nachac:

Låtsas inte, aldrig.

fake it til you make it


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

Tjej: Nej 🙁 (Du röstade på detta alternativ)

Blir påverkad av det när jag vaknat igen


   
SvaraCitera

Dräparen:

Tjej: Ja! (Du röstade på detta alternativ)

[crazy] Dock kan jag inte påstå att jag har särskilt många av dessa kvinnoattributen i texten i övrigt...


   
SvaraCitera