Aviseringar
Rensa alla

Kan du "ändra" dina inlägg?


Ämnesstartare

När du än gör ett inlägg i en tråd så finns ju "Ändra" om du är snabb nog. Denna har funkat bra för mig... tills nyligen. Om jag trycker "Ändra" så händer inte ett smack[mad]

Någon mer som "drabbats" av detta fruktansvärda i-landsproblem?[sad]


   
Citera
Ämnesstartare

testar

ändrat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

funkade [crazy] inte så att personer skrivit efter dig då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

funkar för miig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

inte så att personer skrivit efter dig då?

Nej, för då försvinner ju "ändra"-länken. Den finns kvar, jag trycker, men inget händer. Inget laddande, nada.

Börjar undra om det är nåt med min webläsare eftersom det funkade fint tills jag gick över från min stationära till min bärbara dator... Ska prova om det funkar att trycka nåt av det andra, som anmäl o "länka" (även om jag inte ens vet vad "länka" är...)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anmäl funkar, länka funkar... ska testa ta bort på detta inlägg...

Wtf! Jag tryckte på ta bort... så fick jag upp bekräftelserutan om jag vill ta bort tråden, sen kom jag ändra??? hahaha vad fan[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Börjar undra om det är nåt med min webläsare

tror det med

vilken använder du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

inte så att personer skrivit efter dig då?

Storchen84:

Nej, för då försvinner ju "ändra"-länken. Den finns kvar, jag trycker, men inget händer. Inget laddande, nada.

Det ska gå att ändra i vilket fall. Det ska gå att ändra om det är 10 min eller 15 min efter att inlägget postades, men går bara att ta bort inlägget helt om ingen annan skrivit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

vilken använder du?

Firefox... men det funkade förra gången jag använde min bärbara dator[confused]Och så länge jag har "ta bort" alltså så länge ingen annan gjort ett inlägg efter mig

KingGurka:

men går bara att ta bort inlägget helt om ingen annan skrivit

Trycker jag på ta bort får jag upp bekräftelserutan, trycker ok, och voila så kommer jag till ändra[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blir knäpp på detta... nu funkar "ta bort" som det ska, men ändra funkar fortfarande inte[tard]


   
SvaraCitera

Japp. Men jag är modd [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KingGurka:

Det ska gå att ändra i vilket fall. Det ska gå att ändra om det är 10 min eller 15 min efter att inlägget postades, men går bara att ta bort inlägget helt om ingen annan skrivit.

så var det ja

Storchen84:

Firefox... men det funkade förra gången jag använde min bärbara dator[confused]Och så länge jag har "ta bort" alltså så länge ingen annan gjort ett inlägg efter mig

ja jag vet inte, använder också firefox. eftersom det funkade på din stationära så lär det vara något med din bärbara + funkar för alla andra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

Japp. Men jag är modd

Och vad har detta med något att göra?[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

så lär det vara något med din bärbara

Det är det jag inte fattar, för sist jag använde min stationära (lite mer än en vecka sedan) var allt normalt... har väl smugit sig in nån uppdatering eller nåt som jag bekräftat utan att tänka på det, är det enda jag kommer på som kan orsaka detta...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Det är det jag inte fattar, för sist jag använde min stationära (lite mer än en vecka sedan) var allt normalt... har väl smugit sig in nån uppdatering eller nåt som jag bekräftat utan att tänka på det, är det enda jag kommer på som kan orsaka detta...

teknikens under


   
SvaraCitera