Aviseringar
Rensa alla

Kan du "ändra" dina inlägg?


Ämnesstartare

Lounge fact:

teknikens under

Eller hur[mad][tired]

Ska man se det från den ljusa sidan har jag nu en ursäkt att göra flera inlägg efter varandra... fast jag är en pessimistisk realist så jag ser aldrig något från den ljusa sidan[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Ska man se det från den ljusa sidan har jag nu en ursäkt att göra flera inlägg efter varandra... fast jag är en pessimistisk realist så jag ser aldrig något från den ljusa sidan[mad]

Du gjorde ju det exemplariskt precis :D:D brukar inte orka trycka på ändra, går snabbare att skriva ett till inlägg under


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

brukar inte orka trycka på ändra, går snabbare att skriva ett till inlägg under

Fast då blir folk sura o börjar klaga på ens spammande och anmäler till slut[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Fast då blir folk sura o börjar klaga på ens spammande och anmäler till slut[tired]

varit medlem sedan 07, har fått en anmälning pga det, av en cpmoderator förövrigt, så han gills inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

varit medlem sedan 07

Jo, fast alla vet att tjejer aldrig får varningar[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Jo, fast alla vet att tjejer aldrig får varningar[wink]

pff, bs [crazy] kakaoxo är låst [sad] isola var låst.. etc


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

kakaoxo

Lounge fact:

isola

Vet inte hur det är med kaka, men isola är väl inte bekräftad tjej? Menar genom exempelvis bild[crazy]

Aja okej då - Man är mycket mer tolerant mot cheyer än vad man är mot killar vad gäller varningar, undantaget är eventuellt:

Lounge fact:

cpmoderator


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känns som att jag måste påpeka detta för när jag skämtar tar mig alla på blodigt allvar, och när jag är allvarlig tror alla att jag skämtar... du fattar väl att jag driver lite med dig (och alla andra som läser) nu va[ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och för att vara OnT: Har testat starta om webläsaren. Funkade inte. Får väl se om det hjälper o starta om datorn när jag väl bestämmer mig för att stänga ner den för natten...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

men isola är väl inte bekräftad tjej? Menar genom exempelvis bild[crazy]

Jodå [wink]

Storchen84:

Aja okej då - Man är mycket mer tolerant mot cheyer än vad man är mot killar vad gäller varningar, undantaget är eventuellt:

Tror ej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Tror ej.

[no-no]Det är vetenskapligt bevisat att feminismen håller på att ta över[no-no]

Hmm... fick precis en idé... funderar på om jag ska ta över vhfaj. Med besatthet om rumpor samt... "udda" kvinnosyn... hmm... nej orka... eller? Tål att tänkas på...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Hmm... fick precis en idé... funderar på om jag ska ta över vhfaj. Med besatthet om rumpor samt... "udda" kvinnosyn... hmm... nej orka... eller? Tål att tänkas på...

Va dej sjelv!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Va dej sjelv!!

Tanken var att jag absolut inte skulle vara det när jag först blev medlem här... och det funkade i början... sen tappade jag greppet och orken och börjar nu bli mig själv mer[sad]

Fast jag måste behålla något. Något som särskiljer mig från andra... kanske att jag fortsätter envisas med att skriva "dom" eftersom detta retar gallfeber på vissa eftersom jag är 26 och det då tydligen inte är ok att skriva "dom"[bigsmile]

Fast å andra sidan finns det ju många andra som skriver dom så... vet inte... känner iafl. att jag måste ha något som skiljer mig från resten av högen... Ja, förutom att vara den äldsta UM:aren då alltså[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

Japp. Men jag är modd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Tanken var att jag absolut inte skulle vara det när jag först blev medlem här... och det funkade i början... sen tappade jag greppet och orken och börjar nu bli mig själv mer[sad]

hur var du dådå? i början?

Storchen84:

Fast jag måste behålla något. Något som särskiljer mig från andra... kanske att jag fortsätter envisas med att skriva "dom" eftersom detta retar gallfeber på vissa eftersom jag är 26 och det då tydligen inte är ok att skriva "dom"[bigsmile]

haha det är bra

Storchen84:

Ja, förutom att vara den äldsta UM:aren då alltså[crazy]

gibbs är äldre :pPPpPppPPpp


   
SvaraCitera