Aviseringar
Rensa alla

kan du se dig själv som en stabil vuxen individ med hus och barn?


Ämnesstartare

jag kan inte ens se mig själv på en arbetsplats Cool


   
Citera
Ämnesstartare

Såja, det löser sig.. Alltid. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Såja, det löser sig.. Alltid. 

vad var det för svar va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ta dig en köpp 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja och jag kommer att ha olika trollface som tavlor och bli glad av det varje dag.

mina barn ska få den bästa uppfostran. de får göra precis vad de vill. de kommer inte att lockas av dumheter utan gladeligen välja rätt. det är viktigt att inte förbjuda och fördöma och bestraffa. så långt det går ska barnen få pröva, leka och utveckla en autonom moral; jag vill använda mitt eventuellt förvärvade tålamod och överseende till att ge dem utrymme för misstag, experiment och självständigt lärande. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp:
ja och jag kommer att ha olika trollface som tavlor och bli glad av det varje dag.

mina barn ska få den bästa uppfostran. de får göra precis vad de vill. de kommer inte att lockas av dumheter utan gladeligen välja rätt. det är viktigt att inte förbjuda och fördöma och bestraffa. så långt det går ska barnen få pröva, leka och utveckla en autonom moral; jag vill använda mitt eventuellt förvärvade tålamod och överseende till att ge dem utrymme för misstag, experiment och självständigt lärande. 

shit, äre din astral projector som skriver här nu? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp:
ja och jag kommer att ha olika trollface som tavlor och bli glad av det varje dag.

mina barn ska få den bästa uppfostran. de får göra precis vad de vill. de kommer inte att lockas av dumheter utan gladeligen välja rätt. det är viktigt att inte förbjuda och fördöma och bestraffa. så långt det går ska barnen få pröva, leka och utveckla en autonom moral; jag vill använda mitt eventuellt förvärvade tålamod och överseende till att ge dem utrymme för misstag, experiment och självständigt lärande. 

tänk om de vill hoppa från ett hustak och bryter nacken
eller äta sten och sätter i halsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska testa dra den som raggningsreplik nån gång. kvinnfolket som anmäler sig kommer att drypa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

shit, äre din astral projector som skriver här nu? 

va e d 

men ja det är det säkert!

nykterist:

tänk om de vill hoppa från ett hustak och bryter nacken
eller äta sten och sätter i halsen

sånt vill de flesta bara efter livslång kontinuerlig mental tortyr. gillar inte det... kommer inte ha det hemma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp:

va e d 

men ja det är det säkert!

sånt vill de flesta bara efter livslång kontinuerlig mental tortyr. gillar inte sånt... kommer inte ha sånt hemma. 

gillar du inte livslång kontinuerlig mental tortyr, är det vad du säger? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man behöver väl bara vara nyfiken för att vilja äta sten, och fantasifull om man vill flyga från ett tak.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nykterist:

gillar du inte livslång kontinuerlig mental tortyr, är det vad du säger? 

vågar mig på d ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp:

vågar mig på d ja

<3333 bra sagt
fan vad kul XDDDD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nykterist:
man behöver väl bara vara nyfiken för att vilja äta sten, och fantasifull om man vill flyga från ett tak.

då tar man barnen och säger vad konsekvenserna blir

man ska säga det snällt så de inte blir ledsna. och förklara bra så de inte tror det bara är regler. barn hatar regler och det borde alla göra.


   
SvaraCitera