Aviseringar
Rensa alla

kan du se dig själv som en stabil vuxen individ med hus och barn?


Ämnesstartare

S3ON:

http://en.wikipedia.org/wiki/Astral_projection

jo men tänkte om du mena nå särskilt med projector just. istället för projection.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp:

då tar man barnen och säger vad konsekvenserna blir

man ska säga det snällt så de inte blir ledsna. och förklara bra så de inte tror det bara är regler. barn hatar regler och det borde alla göra.

men du kan ju inte tänka ut alla möjliga dödsmisstag man kan göra innan de sker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp:

jo men tänkte om du mena nå särskilt med projector just. istället för projection.

Nä, tänkte bara på att du skulle sleepa typ. Så tog för givet att du sover nu. Är du säker på att du inte sover??? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är det delen av en som projicerar en?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp:
är det delen av en som projicerar en?

aaa, the astral body 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nykterist:

men du kan ju inte tänka ut alla möjliga dödsmisstag man kan göra innan de sker

kanske kan ge barnen egen liten bild av vad som är säkert o så

vet inte om allt jag skriver är standard bland föräldrar men mina har inte gjort så enligt mig iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Nä, tänkte bara på att du skulle sleepa typ. Så tog för givet att du sover nu. Är du säker på att du inte sover??? 

ah

venne, måste plugga först ju


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp:

ah

venne, måste plugga först ju

Mmm 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp:
ja och jag kommer att ha olika trollface som tavlor och bli glad av det varje dag.

mina barn ska få den bästa uppfostran. de får göra precis vad de vill. de kommer inte att lockas av dumheter utan gladeligen välja rätt. det är viktigt att inte förbjuda och fördöma och bestraffa. så långt det går ska barnen få pröva, leka och utveckla en autonom moral; jag vill använda mitt eventuellt förvärvade tålamod och överseende till att ge dem utrymme för misstag, experiment och självständigt lärande. 

Hjärta


   
SvaraCitera

nej Ledsen känns som att jag bara låtsas när jag storhandlar och betalar räkningar, typ leker vuxen, och att alla "riktiga vuxna" kollar på mig och ba "aww vad söt hon är när hon leker"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan se mig själv dom det men vill inte bli det än. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo, det blir nog så snart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja! Är dit jag siktar och det jag ser fram emot allra mest. Jag vill bara spola fram tiden tills jag är 35, har hus och barn och får leva "på riktigt". Så känner jag. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja, dock ska jag ha ett barn och 1 stabil man men de e ju så svåra o få tag på..


   
SvaraCitera
reben

nä det där med utbildning o jobb.... :'(


   
SvaraCitera