Aviseringar
Rensa alla

Kan du sjunga?


Smilen
Ämnesstartare

Anser du själv att du kan sjunga?


   
Citera
Ämnesetiketter

Enligt min förra musiklärare var jag värdelös på att sjunga... Ledsen


   
SvaraCitera

Filmade lite när vi sjöng singstar, aj mina öron... men min syster låter värre


   
SvaraCitera

Hmmm, jag vet hur man gör.   Glad   Men sången är inget jag rekommenderar varken till vänner eller ovänner. Till och med katten vänder i dörren när jag tar ton.  Tumme ned


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

tänkaren:
Hmmm, jag vet hur man gör.   Glad   Men sången är inget jag rekommenderar varken till vänner eller ovänner. Till och med katten vänder i dörren när jag tar ton.  Tumme ned

Hihi.


   
SvaraCitera

Nej, men det står jag för. 


   
SvaraCitera

Nää

Gör inget, sjunger aldrig på låtar ändå typ, nynnar mest melodin + låtar med sämst sång renderar ofta att ha jävligt bra instrumentala bitar. Snackar ej pop..


   
SvaraCitera

Aaaa jag har tävlat och går hos sångpedagog 


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Amanda330:
Aaaa jag har tävlat och går hos sångpedagog 

Roligt. Jag älskar att sjunga, men jag har inte tagit några lektioner. 


   
SvaraCitera

Smilen:

Roligt. Jag älskar att sjunga, men jag har inte tagit några lektioner. 

Testa. 
Det är jätteroligt.


   
SvaraCitera
mynona

Det tycker jag inte, men jag sjunger när jag är ensam. Det kan låta bra i vissa stycken och jag kan nynna, men i det stora hela låter det inte bra


   
SvaraCitera

Dock att jag inte kan sjunga en ton rätt hindrar mig inte från att försöka Cool
Stackars grannar. Dom stänger dörrar och fönster kring sig när jag sätter igång.


   
SvaraCitera

Vet inte, har aldrig försökt.


   
SvaraCitera

Inte direkt. Ibland då jag sjunger så kan jag få "flyt" och tycker att det låter ganska så rart. Tyvärr så vänder det ganska så fort och låter återigen illa.

Jag märker ifall jag sjunger (sällan) så efter ett tag så blir rösten mycket bättre på alla sätt och vis. Kanske ska göra det oftare. Brukar istället (ofta) vissla eller nynna.


   
SvaraCitera

är väl ok, har sjungit lite solo på några konserter. tror dock det var för att min mamma kände de som höll i skiten... och de andra som inte var det var bara på konserter i skolan. är dock mycket bättre i kör då jag inte hörs så mycket. Kan ju ta rena toner satt ja


   
SvaraCitera