Aviseringar
Rensa alla

Kan du sjunga?


Proteus:
Vet inte, har aldrig försökt.

Tok-Jocke kan ju bli ett suveränt artistnamn, du kanske borde testa och satsa på det! Söt


   
SvaraCitera

rotorblad:

Tok-Jocke kan ju bli ett suveränt artistnamn, du kanske borde testa och satsa på det! Söt 

Absolut... när jag orkar.

Du då, funderat på att ställa upp i Idol eller dylikt?


   
SvaraCitera

Proteus:

Absolut... när jag orkar.

Du då, funderat på att ställa upp i Idol eller dylikt?

Nä, absolut inte. Förvirrad Verkar jag tycka om att bli bedömd och värderad av "proffs" baserat på enskilda och tämligen meningslösa egenskaper som sång? Rodnar
Nädu, ska jag ha någon sådan karriär vill jag själv vara grunden och kämpa för det själv. 


   
SvaraCitera

Ja. Jag är mycket bra på att sjunga. 


   
SvaraCitera

rotorblad: Nä, absolut inte. Förvirrad Verkar jag tycka om att bli bedömd och värderad av "proffs" baserat på enskilda och tämligen meningslösa egenskaper som sång? Rodnar

Nä, ville bara kontra med något. Rodnar Ursäkta. 

rotorblad: Nädu, ska jag ha någon sådan karriär vill jag själv vara grunden och kämpa för det själv.

Det låter bra! Men du gillar inte att sjunga?


   
SvaraCitera

Proteus:
Nä, ville bara kontra med något. Rodnar Ursäkta. 

Det låter bra! Men du gillar inte att sjunga?

ArgIcke!

Nja. Jo, men tycker inte om att andra lyssnar, hehe. 


   
SvaraCitera

rotorblad: Nja. Jo, men tycker inte om att andra lyssnar, hehe. 

Förstår. Tycker personligen det är pinsamt att bara lyssna på mig själv, vilket är anledningen till att jag aldrig försöker. Rullar ögonen


   
SvaraCitera

Proteus:

Förstår. Tycker personligen det är pinsamt att bara lyssna på mig själv, vilket är anledningen till att jag aldrig försöker. Rullar ögonen

Tycker ändå att min idé var bra, om du skulle märka att du är bra på't. Ta tillbaka Tok-Jocke, liksom. Vända det till din fördel eller något. 😉


   
SvaraCitera

rotorblad:

Tycker ändå att min idé var bra, om du skulle märka att du är bra på't. Ta tillbaka Tok-Jocke, liksom. Vända det till din fördel eller något. 😉

Du får det att låta som att jag blivit kallad det. Gråter Det var bara en dröm (hoppas jag)!!!11111


   
SvaraCitera

Proteus:

Du får det att låta som att jag blivit kallad det. Gråter Det var bara en dröm (hoppas jag)!!!11111

Det sägs att drömmar speglar verkligheten och så vidare... men 'kejrå. Rullar ögonen


   
SvaraCitera

Ibland blir det bra när jag sjunger, ibland inte.
Men av någon jävla anledning kan jag sjunga opera, vilket inte är min favorit gener 


   
SvaraCitera

HeyIJustMeetYou:
Ibland blir det bra när jag sjunger, ibland inte.
Men av någon jävla anledning kan jag sjunga opera, vilket inte är min favorit gener 

Samma här. 


   
SvaraCitera

ja: 


   
SvaraCitera

i wanna stand wit you on a montan


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Jag gillar och sjunga det gör jag. 


   
SvaraCitera