Aviseringar
Rensa alla

Kan du vara lycklig i ett sexlöst förhållande


Ämnesstartare

Nintendos BFF:

klart va skulle jag annars mena D:

Nä inget jag skojade bara [crazy]

Nintendos BFF:

oki : e

[love] Du kan få vara den minsta skeden i vår säng.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JAG VILL OCKSÅ HA KRAMAR


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

19 år och oskuld så ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

JAG VILL OCKSÅ HA KRAMAR

JAG MED ;C

Nintendo:

[love] Du kan få vara den minsta skeden i vår säng.

hahah är du den största?[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

hahah är du den största?

Nä, de ska stora hunden va :c
Men jag ska va den största mänskliga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tveksamt. Förstår inte poängen med att vara tillsammans om man inte har sex. Då kan man ju lika gärna vara kompisar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Nä, de ska stora hunden va :c

läskig[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Duke:

Tveksamt. Förstår inte poängen med att vara tillsammans om man inte har sex. Då kan man ju lika gärna vara kompisar.

man kan ju ligga med varandra om man är kompisar också.
är väl mer kärleken och förälskelsen och hela den baletten som avgör om man är bara vänner eller ej... tror jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

läskig

NÄ!?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

man kan ju ligga med varandra om man är kompisar också.
är väl mer kärleken och förälskelsen och hela den baletten som avgör om man är bara vänner eller ej... tror jag.

Jo, klart man kan, men det är vanligare att man gör det om man är ihop än om man bara är vänner. Ett förhållande utan sex skulle inte kännas som ett förhållande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Duke:

Ett förhållande utan sex skulle inte kännas som ett förhållande.

Så du menar att det som gör ett förhållande till ett förhållande är sexet? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Så du menar att det som gör ett förhållande till ett förhållande är sexet? [crazy]

Ja, i kombination med allt annat som brukar ingå i ett förhållande, men just själva sexet är det som skiljer ett kärleksförhållande från ett nära vänskaps-förhållande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet inte, men jag skulle ändå inte gå med på att enbart ha sex med en person om den personen inte tänker ha sex med mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Duke:

men just själva sexet är det som skiljer ett kärleksförhållande från ett nära vänskaps-förhållande.

Haha, ok [crazy] Dold text: Håller ej med [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Duke:

Ja, i kombination med allt annat som brukar ingå i ett förhållande, men just själva sexet är det som skiljer ett kärleksförhållande från ett nära vänskaps-förhållande.

Alltså. De flesta nära vänner bor inte ihop, skaffar inga barn ihop, har inte en gemensam ekonomi, låter inte varandra fatta beslut om deras sjukvård i händelse av att de inte skulle kunna fatta sådana på egen hand, gifter sig inte med varandra, sover inte tillsammans, kysser inte varandra, följer inte med varandra om någon av dem flyttar och en massa andra saker som de flesta (vuxna, gifta) kärlekspar gör. Sex är knappast den största skillnaden där.


   
SvaraCitera