Aviseringar
Rensa alla

kan en 16åring flyga själv? I SVERIGE


Spyro:

woow, då måste jag få åka själv [y]

Jag minns att jag grät när jag höll på att gråta när jag skulle checka in [bigsmile]


   
SvaraCitera

Flyga själva får ettåringar göra, men då med flygvärdinna i närheten iof. Så självklart så får du flyga ensam, men köpa biljetten måste nog någon vuxen göra.


   
SvaraCitera

Flög för första gången själv när jag var tio, då fick man betala extra för att en flygvärd ska hålla koll på mig. Från tolv och uppåt flög jag helt själv.

Mina föräldrar bor i olika länder [crazy]


   
SvaraCitera
Spyro
Ämnesstartare

Emopinglan13:

Flög för första gången själv när jag var tio, då fick man betala extra för att en flygvärd ska hålla koll på mig. Från tolv och uppåt flög jag helt själv

hur mycket extra snackar vi om? biljetten från Skåne till luleå kostar 1245kr [rolleyes]


   
SvaraCitera

Bajwa:

Åkte själv till indien tror jag

Bajwa:

jag grät när jag höll på att gråta

Gillarrrtt


   
SvaraCitera

en webcambrud lr?


   
SvaraCitera

Jadå! Jag har flugit själv som underårig. Även barn så små som 5 år får flyga utan föräldrar men då sitter en flygvärdinna och har koll på dem.


   
SvaraCitera

Jag pendlade mycket med flyg när jag var ~10-14 år. Dina päron köper en biljett till dig och sen kan du resa själv. Är man över 15 behöver man ingen särskild övervakning (är man yngre än 15 får man sitta längst fram på planet för att snabbt kunna få kontakt med flygvärdinnorna).


   
SvaraCitera

Så länge du inte planerar att faktiskt flyga planet själv så är det inga problem, nej.


   
SvaraCitera
Spyro
Ämnesstartare

kosjka:

en webcambrud lr?

nejdå


   
SvaraCitera

Spyro:

"Skåne längst ner i sverige"

Spyro:

"längst upp i sverige"


   
SvaraCitera
Vision

ööh, flög till london själv när jag var 4 [shake] Dold text: okej hade hjälp av flygvärdinna men ändå har även nu under senare år åkt dit flera gånger, går mycket bra! (är 16)


   
SvaraCitera

Jag flög fan ensam från Thailand när jag var 11. [confused] (Ej importerad)


   
SvaraCitera
Spyro
Ämnesstartare

Kakaoxo:

Spyro: "Skåne längst ner i sverige"

Spyro: "längst upp i sverige

vad syftar du på [rolleyes]


   
SvaraCitera

Ingen människa kan flyga själv. Det behövs ett flygplan, motsvarande.


   
SvaraCitera