Aviseringar
Rensa alla

kan en brud som är gay förlora oskulden??


aa om hon blir våldtagen!! [badgrin][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

jag är kille och hetero så det skriker om det. JAG LOVAR. MÅSTE SKRIVA DETTA SÅ NI INTE TROR NÅGOT ANNAT.

det jag egentligen undrar är om man verkligen kan förlora oskulden med en kille, vet inte om jag är oskuld längre eller ej snälla svara

vad fan vill du?? vad det där riktat mot mig så är du fan död!!
om du tror jag är gay, så kan du ju kolla alla mina tr¨ådar samt allt jag har skrivit i!!! jag hatar bögar!!


   
SvaraCitera

Lounge fact:

jag är kille och hetero så det skriker om det. JAG LOVAR. MÅSTE SKRIVA DETTA SÅ NI INTE TROR NÅGOT ANNAT.

[y]


   
SvaraCitera

bajenfans93:

vad fan vill du?? vad det där riktat mot mig så är du fan död!!
om du tror jag är gay, så kan du ju kolla alla mina tr¨ådar samt allt jag har skrivit i!!! jag hatar bögar!!

Jag tror att du är bög eftersom du är i ett sådant stort behov att bekräfta att du I N T E Ä R B Ö G, I N T E!


   
SvaraCitera

bajenfans93:

vad fan vill du?? vad det där riktat mot mig så är du fan död!!
om du tror jag är gay, så kan du ju kolla alla mina tr¨ådar samt allt jag har skrivit i!!! jag hatar bögar!!

om ditt hot var riktat mot henne så kommer min fot och din röv snart ha ett möte[mad],
att du i varje tråd skriver att du hatar homosexuella och inte är homosexuell tyder bara på att du är osäker på din sexuallitet[party]


   
SvaraCitera
Hando

I love Lucy:

beror ju på hur man ser det. jag tänker det som att man har två oskulder, en kill och en tjej.

[y]


   
SvaraCitera

bajenfans93:

när man skriver i gay forum så tror alla att man är bög, det var därför jag bara skrev tydligt att jag inte är gay!!

gay gay gay gay gay

Coffeshop:

om ditt hot var riktat mot henne så kommer min fot och din röv snart ha ett möte[mad],

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Coffeshop:

homosexuella och inte är homosexuell tyder bara på att du är osäker på din sexuallitet

jag har inte skrivit i varje tråd att jag hatar bögar, men det gör jag ju!!
detär första gången jag skriver i ett bögforum.

osäker på min sexualitet, hahahahahaha vilket jävla skämt du är!!!
vad tycker du jag ska skriva då, när man hatar bögar. att jag gillar dem. jag gillar inte heller blattar som kaxar och tror dem är coola!!


   
SvaraCitera

Nu kan vi göra det här väldigt lätt.

Oskuld är en benämning på en person som inte haft sexuellt umgänge med en annan person.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Oskuld

Sexuellt umgänge behöver inte, vad jag vet och jag antar ni hålller med om, innebära penis i slida.

Och, slutligen: Vem fan i helvetets alla eldar bry sig?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

gay

vem fan försöker du likna egentligen med dem dära stora läpparna lilla bitch fan?? Linda Rosing eller??

visst vill du knulla då??


   
SvaraCitera

bajenfans93:

tänkte bara fråga om en tjej verkligen kan förklora oskulden meden annan brud, oskuld är man ju tills man får en kuk i fittan enligt mig!!

jag anser att tjejer kan bli av med oskulden ändå... det viktiga är ju inte att kuken är i fittan utan att man är tsm ^^


   
SvaraCitera

bajenfans93:

vem fan försöker du likna egentligen med dem dära stora läpparna lilla bitch fan?? Linda Rosing eller??

visst vill du knulla då??

Hoppas för din egen skull att du är ett troll [crazy]


   
SvaraCitera

Och ja, jag såg vad du skrev angående Linda Rosing. Du behöver inte copy pasta. Väldigt genomtänkt och finurligt, I'm totally blown away. [rolleyes]


   
SvaraCitera

Lounge fact:

[crazy]

[blush][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Och ja, jag såg vad du skrev angående Linda Rosing. Du behöver inte copy pasta. Väldigt genomtänkt och finurligt, I'm totally blown away.

aa du må se jävligt bra ut, men bitchig som fan i din kaxiga attityd!!


   
SvaraCitera