Aviseringar
Rensa alla

Kan han verkligen vara ointresserad?


Ämnesstartare

Jag började smsa med en klasskompis i somras. I augusti började vi träffas. Nu har vi sovit tillsammans, gått på bio, hållit varandra i hand inne i stan, kyssts väldigt mycket och har även legat med varandra en gång.
En natt sa han att han gillar mig. Sen några nätter senare när vi pratade relationer så sa han att han "inte vet hur han känner". Fan, han sa ju att han gillar mig?

Vi har NOLL kontakt i skolan, umgås i helt olika gäng. Men kan han verkligen vara ointresserad när vi gjort allt det där? Han har börjat halvdissa mina sms och så, men ändå. Känns som att vi hade något, kan man verkligen bara släppa det? [shake]


   
Citera

Inget gör så ont som en brusten illusion.

Ta lite ost så blir du lycklig.


   
SvaraCitera

Nåt har helt tydligt hänt. Antingen gillade han dig inte så mycket från första början, eller så har nåt hänt. Men vad vet jag, det kanske är en överreaktion?

Kanske är han osäker eller känner sig nervös?

Prata med honom om det, det är nog det bästa rådet jag kan ge.

EDIT: ^ Annars lät det bra med ost


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Testade osten. Funkade rätt så bra.
Gaaah blir så frustrerad. Killar -____- En tjej skulle aldrig göra så mot en kille.
..


   
SvaraCitera

född93:

En tjej skulle aldrig göra så mot en kille.

Eh, jo. [sarkasm]Generalisera mera, tjejen.[/sarkasm]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aksustik:

Eh, jo. [sarkasm]Generalisera mera, tjejen.[/sarkasm]

..okej då, men JAG skulle aldrig göra så. Tror jag.
fan.


   
SvaraCitera

född93:

En tjej skulle aldrig göra så mot en kille.

bullshit.

tror i alla fall mycket på att han kan vara lite osäker. tala till honom, inte till oss [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kennyman:

bullshit.

tror i alla fall mycket på att han kan vara lite osäker. tala till honom, inte till oss

och säga vad utan att skrämma iväg honom fullständigt? "Visa känslor or I kill you!"


   
SvaraCitera

född93:

och säga vad utan att skrämma iväg honom fullständigt? "Visa känslor or I kill you!"

nej kanske bara undra lite snällt vad han vill eller så [smile]


   
SvaraCitera

Nej, förklara vad du tänker och känner och om han inte säger nåt så är han väl pantad!


   
SvaraCitera

Men alltså, give him some space o va inte efterhängsen genom att skriva saker som "hej vad gör du" hela tiden. Smsa honom om det är något på gång osv, kanske nåt han är intresserad utav. Men tappa inte kontakten helt, försök också visa att du är helt okej med det och umgås som vanligt med dina kompisar. Då får han lite andrum att fundera på vad han vill, samtidigt som han kanske tycker det är lite jobbigt att du slutat höra av dig så mycket osv. Men som sagt, lotsas inte som att du skiter i och ignorerar honom eller leka svårflirtad. Var bara uppmärksam så att han inte utnyttjar dig. GUD LÖCK.


   
SvaraCitera

Klart att han kan vara ointresserad eller osäker. Att ni inte pratar alls i skolan är ju bara fjantigt dock.


   
SvaraCitera

honolulu:

lotsas

honolulu:

lotsas

honolulu:

lotsas

honolulu:

lotsas

honolulu:

lotsas


   
SvaraCitera

född93:

Vi har NOLL kontakt i skolan, umgås i helt olika gäng. Men kan han verkligen vara ointresserad när vi gjort allt det där? Han har börjat halvdissa mina sms och så, men ändå. Känns som att vi hade något, kan man verkligen bara släppa det? [shake]

Klart man kan släppa det
Tror du bonden gosar med kon efter han mjölkat den? Såklart inte utan han går vidare
(om du inte förstår liknelsen så när han fått det han vill går han iväg och har inget mer intresse att ge)
Det tillhör mänsklig natur

född93:

En tjej skulle aldrig göra så mot en kille.

Hahaha, dagens skämt
Tjejer är människor de med, så hemsk som en kille kan vara mot dig så gissa vad? finns tjejer som gör ännu värre saker och det finns killar som är värre ändå
Ett människoproblem som inte är relaterat till kön, välkommen till vuxenvärlden

född93:

och säga vad utan att skrämma iväg honom fullständigt?

Du har typ två alternativ till att lösa situationen (skita i allt räknar vi inte för det löser inget och iaf inte aktivt)
1. prata med honom, berätta hur du känner över allt och ifrågasätt varför han drivit ifrån och hantera situationen därifrån
Om du tror att han ljuger för dig, var bestämd och ge dig inte förän du får svar för det viktiga här är vad du vill och inget mer
2. ignorera honom och försök gå vidare även om du vill ha honom, spela dina kort rätt och han kommer komma till dig och börja jaga dig istället


   
SvaraCitera

Han har redan testat varorna, du tappade hållhaken på honom. Därav att han inte är intresserad längre, säg till honom att han får knulla dig i stjärten. Så ska du se att allt löser sig igen. [y]


   
SvaraCitera