Aviseringar
Rensa alla

Kan han verkligen vara ointresserad?


fråga honom inte oss


   
SvaraCitera

Pappbox:

Tror du bonden gosar med kon efter han mjölkat den?

fniss [love]


   
SvaraCitera

isola:

honolulu: lotsas

haha ONEI


   
SvaraCitera

född93:

En tjej skulle aldrig göra så mot en kille.

[rolleyes][rolleyes][rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mufflan:

Ta lite ost så blir du lycklig.

född93:

Testade osten. Funkade rätt så bra.

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Han kan vara en sån där fjant som är intresserad men som är rädd, kanske rädd för att eran relation ska bli för seriös och allt ansvar som kommer, rädd för sina känslor, rädd för att ni skulle sluta umgås om allt föll platt... jag träffade en kille en gång som gosade och gullade och höll på med mig, men sa till mig att han inte hade några känslor för mig, och efter det sa till vår kompis att han var kär i mig. [tard]

du borde ju prata med honom istället för oss, för vi känner ju inte honom men det är ju aldrig fel på att fråga om råd.

var ihärdig, men inte för på.

1) om du börjar flirta med andra kan han bli avundsjuk och försöka få ''tillbaka'' dig, ELLER så kan han tro att du inte är intresserad och skita i det
2) småflirta med honom men var inte för efterhängsen och visa att han fortfarande finns i din bok så blir han mer indragen till slut, ELLER så kan han tro att han har dig i sitt nät och kan använda dig hur han vill utan att du blir kladdad på av andra
3) prata med honom och kom fram till en lösning, bra eller dålig, ELLER så kan han ljuga om sina känslor, på gott och ont. [y]

Dold text: slutsats: människor är cp.

Pappbox:

ignorera honom och försök gå vidare även om du vill ha honom, spela dina kort rätt och han kommer komma till dig och börja jaga dig istället

har det någonsin funkat?


   
SvaraCitera

gewitter:

har det någonsin funkat?

Klart det gör, killar verkar dras till tjejer de inte kan få på något sätt


   
SvaraCitera

Pappbox:

Klart det gör, killar verkar dras till tjejer de inte kan få på något sätt

en kille sa till mig att en del killar kör på taktiken att de först snuttegullar med en och sen dissar för att spela på den mänskliga viljan att ha det man inte kan få. kanske ligger nåt i det då.[cute]


   
SvaraCitera

Usch, kan verkligen föreställa mig hur ont det gör.
Men prata med honom. Berätta exakt hur du känner och be honom förklara exakt hur han själv känner. Du ska inte behöva gå runt och undra.


   
SvaraCitera