Aviseringar
Rensa alla

Kan hon bli dömd? [love]


Ämnesstartare

Som vi alla känner till har polska Katrin Zytomierska anklagat Blondinbella för att vara otrogen. Blondinbella ska stämma henne så fort hon kommer hem från Mallis. Bra! Så klart är detta bara ett försök av miss attentionwhore att få uppmärksamhet (igen). Men jag undrar hur detta skulle reda ut i en rättegång. Bela ska stämma henne för förtal. Skulle katrin kunna bli dömd? Behövs det några bevis? Även om det är sant skulle katrin kunna bli dömd för att det inte finns några bevis? (räkna med att bela har bra advokater)plus (givetvis är det inte sant) Hur som helst jag gillar bela och jag tycker synd om henne, men bela verkar ta det bra. Så alla bela fans där ute, ni kan vara lugna, bela är en stark kvinna <3

bela på mallis.jpg


   
Citera
Ämnesstartare

c...c...ca.....

care-logo.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om det nu inte är sant så behöver man väl inte stämma folk?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha dom är ju rätt roliga ändå[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Katrin Zytomierska är nog den värsta människan någonsin, hon har blivit "känd" genom att ligga med stureplans-äcklet Alex Schulman och genom att klanka ner på andra. Men när alla andra säger sanningen att hon är en äcklig, ätstörnings fitta som alla hatar så blir hon "buuhuhuhuhu synd om meeeei [cry".

Död åt Katrin Zytomierska, power to Blondinbella! [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

men bela verkar ta det bra

+

NEMO:

Bela ska stämma henne för förtal.

=


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vem fan bryr sig?![confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Heja Kartin!


   
SvaraCitera
Hando

Kunde inte bry mig mindre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är ju civilrätt så bäst advokat vinner, det kommer ju inte bli någon glädjande summa vem som än vinner


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

c...c...ca.....

Blargy:

Vem fan bryr sig?!

Hando:

Kunde inte bry mig mindre

visste att några "tuffingar" skulle skriva så. ironiskt att ni skriver i tråden [love]

spindelnätaren:

Heja Kartin!

kan du motivera det?

McLuver:

Katrin Zytomierska är nog den värsta människan någonsin, hon har blivit "känd" genom att ligga med stureplans-äcklet Alex Schulma

word

McLuver:

Död åt Katrin Zytomierska, power to Blondinbella!

tur att det finns någon som har en normalfungerande hjärna[smile]

massgrav:

Om det nu inte är sant så behöver man väl inte stämma folk?

varför inte? isabella får väl ändå sätta ner foten? och om katrin åker dit blir det ju så jävla kul. dessutom får bela bara mer pr så det gynnar henne. det är ju särskilt nåt som katrin inte verkar förstå. men när katrin hela tiden klagar på bela blir det fler och fler som går över till belas

KamikazeTomten:

det säger mkt när nån kommer med ett nä i stället för att motivera sin åsikt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

visste att några "tuffingar" skulle skriva så. ironiskt att ni skriver i tråden [love]

tuff e bara förnamnet. Vad har tuffhet med det att göra egentligen? 😛 Hade sagt till dig irl också om du hållit på, orka bry sig om en bloggare och deras jävla liv!? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

varför

Jag vet inte vem som är vem, så. Tänker mer bara att det är en ren principsak att om någonting nu är skitsnack, och det är allmänt känt att det är just skitsnack så behöver man knappast stämma någon för det. Är ju bättre att låta personen som snackar bajs lalla runt bäst fan h*n vill istället


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sluta skriva bela


   
SvaraCitera
Hando

NEMO:

ironiskt att ni skriver i tråden

Visst äre? [love]


   
SvaraCitera