Aviseringar
Rensa alla

Kan hon bli dömd? [love]


Ämnesstartare

NEMO:

visste att några "tuffingar" skulle skriva så. ironiskt att ni skriver i tråden

jag såga bara rubriken "kan hon bli dömnd?" så blev lurad in på forumet[no-no] och kunde inte låta bli att säga hur det är![tired]

sculptura:

tuff e bara förnamnet. Vad har tuffhet med det att göra egentligen? 😛 Hade sagt till dig irl också om du hållit på, orka bry sig om en bloggare och deras jävla liv!?

precis[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kollar alltid på "Arga snackaren" på onsdagarna[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

Vad har tuffhet med det att göra egentligen? 😛

du ksulle kunna välja att skriva ingenting men istället måste du göra ett careface för alas så de ser vilken tuffing du är

Blargy:

jag såga bara rubriken "kan hon bli dömnd?" så blev lurad in på forumet och kunde inte låta bli att säga hur det är!

läs ovan

Hando:

Visst äre?

Ja jag skrev ju det, svårt att förstå kanske xD

Wanko:

Sluta skriva bela

Jag skrive rsom jag vill, skriver ofta ut hela namnet, kolla andra trådar

massgrav:

det är allmänt känt att det är just skitsnack så behöver man knappast stämma någon för det

men det är ju skilnad då många kanske går på det. skulle du vilja att halva sverige trodde på ett rykte om dig som inte är sant? annars håller jag med. men skillnad är det ju om man är en offentlig person


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

du ksulle kunna välja att skriva ingenting men istället måste du göra ett careface för alas så de ser vilken tuffing du är

Eller så kan du sluta skriva sånna här whinetrådar som INGEN förutom du bryr sig om.


   
SvaraCitera
Hando

NEMO:

Ja jag skrev ju det, svårt att förstå kanske xD

Liiiite kanske


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

söt bild


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

Eller så kan du sluta skriva sånna här whinetrådar som INGEN förutom du bryr sig om.

ändrar inte det faktum att

NEMO:

du ksulle kunna välja att skriva ingenting men istället måste du göra ett careface för alas så de ser vilken tuffing du är

och för att svara på din kommentar : jag hade en rättslig fråga som jag ville ha svar på, forumet är öppet för alla. gör ngt vettigt istället för att lägga dig i mina trådar, det kommer ge dig mer i längden.

Hando:

Liiiite kanske

Förstår


   
SvaraCitera

jag har alltid trott att du drev med blondinbella för ärliggt den bilden gör ju att hon ser ut som att hon har mindre iq än en fiskmås


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

Jag skrive rsom jag vill, skriver ofta ut hela namnet, kolla andra trådar

NEMO:

Jag skrive rsom jag vill, skriver ofta ut hela namnet, kolla andra trådar

Skriv då Bella


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanko:

Skriv då Bella

men jag råkade skriva bela, vad är ditt problem, why care..

qazedctgb:

jag har alltid trott att du drev med blondinbella för ärliggt den bilden gör ju att hon ser ut som att hon har mindre iq än en fiskmås

va? det är bara bella när hon är på mallorca. tog bara en av hennes senaste bilder[shake] och nej jag driver inte med bella, slagit dig att hon har över 1 miljon läsare som faktiskt ser upp till henne?

ennie:

söt bild

javisst[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

men jag råkade skriva bela, vad är ditt problem, why care..

Du skrev det 6 ggr i öppningsposten [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanko:

Du skrev det 6 ggr i öppningsposten

okej gjorde d med vilje[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

okej gjorde d med vilje

Det jag misstänkte [no-no][wink]


   
SvaraCitera

hon å hennes farsa vill ju bara ha pengar, klart dom gör allt för att stämma henne... -_-


   
SvaraCitera