Aviseringar
Rensa alla

Kan hon bli med barn även om .....??? HJÄLP


Ämnesstartare

Hej, kan min tjej bli med barn om vi har sex med kondom och jag får utlösning i kondomen och sedan tar av den och så typ sätter hon sig på mig (inte på kuken)? asså så att det kanske är lite sperma kvar på kuken kan det gå in i henne då? eller måste man in en bit och spruta?
Hon är nämligen rädd för att hon skulle bli gravid för att hon kanske fick i sig lite när hon sedan typ satte sig på min mage. [surprised]

Tack på förhand!


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

anton_94:

Hon är nämligen rädd för att hon skulle bli gravid för att hon kanske fick i sig lite när hon sedan typ satte sig på min mage. [surprised]

Det finns väldigt stor risk för det. Men kul att du ska bli pappa[love][love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anton_94:

(inte på kuken)

anton_94:

satte sig på min mage

anton_94:

lite sperma kvar på kuken

Hon satte ju sig på magen,inte på din kuk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Öhm... om hon inte har fått i sig själva sperman finns det ingen risk för att du skulle ha blivit blivande far till en än så länge fiktiv unge.
Ta det lugnt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är nog ingen fara..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vafan, har 94:orna sex? hur gamla är ni egentligen? 🙁 känns som 94:or är 10


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anton_94:

kan min tjej bli med barn

Inte bara kan, hon kommer att bli det. Grattis, hur känns det att bli fader om nio månader?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Lucy:

vafan, har 94:orna sex? hur gamla är ni egentligen? 🙁 känns som 94:or är 10

14 år.
Kan svenska folket räkna eller tror de att det är 2004 och att ni själva är 14 fortfarande?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Koffeinmissbrukande:

Kan svenska folket räkna eller tror de att det är 2004 och att ni själva är 14 fortfarande?

jag är väl inte dum, jag vet att de är äldre än 10. men eftersom min kusin är född 94, känns det som de är 10, tiden går fort osv. behövde inte ett svar på frågan, duh. [rolleyes]

f ö fyllde jag femton 04, inte 14.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Lucy:

f ö fyllde jag femton 04, inte 14.

Ja, kanske det.
För att komma till sak. Ni åttiotalister är inte så unga längre. De flesta av er har gått ut gymnasiet.
94:orna är dagens ungdom.


   
SvaraCitera

Det är värt att hon testar sig om någon vecka eller så.. Men det är ingen större risk för att det kan bli barn på det sättet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

A, men asså hon satte sig inte på kuken om ni fattar. Men liksom om hon typ "doppar" fittan i det. då kan det väll inte gå? det måste väll liksom upp?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Koffeinmissbrukande:

Ja, kanske det.

Nej inte kanske, jag fyllde faktiskt femton. 🙂

Koffeinmissbrukande:

Ni åttiotalister är inte så unga längre. De flesta av er har gått ut gymnasiet.

Jo, jag vet att jag gått ur gymnasiet. Tack för upplysningen iaf.

Koffeinmissbrukande:

94:orna är dagens ungdom.

Du förstår inte vad jag menar. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Koffeinmissbrukande:

För att komma till sak. Ni åttiotalister är inte så unga längre. De flesta av er har gått ut gymnasiet.

Omg, jag känner mig som en pensionär...

Goodbye ungdomar.se welcome pensionarer.se. [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SWEEET:

Omg, jag känner mig som en pensionär...

Jag håller med, tiden går otroligt snabbt. Jag är 93:a och fyller sexton ganska snart. Jag känner mig ändå inte särskilt gammal. Jag ska börja gymnasiet. Det låter lite - men det är ett rätt stort steg ändå.
För mig är man fortfarande "nästan vuxen" om man är född kring 1990 - som du med andra ord. Då är man trots allt nästan tjugo år.

Kanske är man ändå inte så väldigt gammal då. De flesta mognar ju betydligt senare.

I love Lucy:

Du förstår inte vad jag menar.

Jag förstår precis.
Du tycker också att tiden går snabbt.

SWEEET:

Goodbye ungdomar.se welcome pensionarer.se.

Haha... äh. Man är ung när man är som du.
Man är ung vid trettio också. Man har inte hunnit uppleva så himla mycket.

anton_94:

Men liksom om hon typ "doppar" fittan i det.

Finns trots allt en möjlighet där.
Gjorde hon det?


   
SvaraCitera