Aviseringar
Rensa alla

Kan inte äta, kär?


Ämnesstartare

Nu är det så för ett år sedan träffade jag en kille, två år äldre och stadens populäraste dessutom och så fort vi blev på g och jag fick känslor för honom slutade jag äta. Det var som att jag var nervös hela tiden för vad som skulle hända och då kunde jag inte äta. och nu är det samma kille igen som jag ska träffa och nu, är jag nervös hela tiden nästan och kan inte äta!?!? Vad fan ska jag göra? mina föräldrar undrar ju varför jag inte äter och mamma vet att sist gång vi va på g slutade jag äta... Hur ska jag göra och varför blir ajg så nervös att jag verkligen inte kan äta alls!? Jag äter varken frukost, middag eller kvällsmat. Lunch i skolan brukar funka men resten går inte. Tränar mkt också är rädd att jag ska bli sjuk eller något. Tacksam för tips. 


   
Citera
Ämnesetiketter

Jag tror du är nervös för du inte vet vad han känner om dig? Du vill på något sätt få bekräftelse att han accepterar dig för den du är!


   
SvaraCitera

Samtalade med min flickvän om detta , hon sa att hon oxå hade lite svårare o äta När vi träffades , men det går över ! Nu äter hon som vanligt 🙂 . 


   
SvaraCitera

Ta det lugnt, det är naturligt att man tappat matlusten när man är kär, Men du kommer kunna äta sen tro mig, och du är kanske nervös för du är osäker hur han tycker om dig och du oroar massa saker då blir du osäker och nervös till slut. Men vad kul att ni har kontakt med varandra det borde du vara glad för   Tumme upp  Men du vet kärlek är jobbigt, Jag gillade en kille jag trodde att han var snäll men sen märkte jag vilken idiot han var, jag blev jätte ledsen så alla har jobbigt med kärlek någon gång, Ta hand om dig och lycka till med allt Glad


   
SvaraCitera

Det är inte ett dugg ovanligt att ha svårt för att äta när man är nervös - eller för den delen att ha det omvända problemet.

Du kanske borde börja med någon slags avslappningsövning?  Om du lyckas lugna ner nerverna så kanske du även lyckas få i dig lite föda! 


   
SvaraCitera