Aviseringar
Rensa alla

Kan inte behålla tjejer... vad gör jag för fel?


Ämnesstartare

Tjapp tjapp. Jag har inga problem med att få tjejer, men jag har problem att behålla tjejerna jag vill ha en relation med.

Ofta så om man träffas på en fest t ex så kanske det slutar med att man hånglar på festen eller till och med har sex el dyl. Senare så brukar ofta tjejen i fråga höra av sig typ dagen efter och vilja träffas rätt snart.

Detta slutar alltid i att det inte blir något seriöst utan att det stannar på ett KK-stadie.

Jag vet inte vad jag gör för fel. Jag träffade en tjej för någon månad sen som jag tyckte verkade extremt skön och precis min typ rent personlighetsmässigt. Men nu känns det som om vi är i KK-stadie ändå. Hon har fan träffat min familj, vi har gjort saker på dagarna och träffats och bara haft kul men ändå känns det inte som om vi är tillsammans..

Vad gör jag för fel? Ibland tror jag det ligger i mitt utseende. Jag är inte snygg precis, men inte ful heller utan rätt normal. Jag är rätt vältränad ifs hur nu tjejer bedömmer det som relationsmateriel eller knullmateriell.

Jag vill inte bli sedd som enbart ett knullobjekt.

//MVH


   
Citera
Ämnesstartare

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

Vad gör jag för fel?

du måste fråga chans[smile]


   
SvaraCitera

Det är bättre att ha älskat än aldrig har älskat alls. Du har tur som får dig ett ligg då och då iaf, jag själv kommer nog inte förlora min oskuld föräns jag blir typ 30, då jag blir desperat och fixar mig en hora.


   
SvaraCitera

Träffa tjejer på dagen, någon annanstans.

Kanske är tjejerna du träffar på fester och i liknande omständighete - i princip - av den sort som för tillfället inte är intresserade av att inleda ett förhållande som du söker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle inte kalla det älska. Mer våldtäkt... [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

Vad gör jag för fel? Ibland tror jag det ligger i mitt utseende.

asså, nej.
fråga tjejen vad hon har att säga om er relation [y]


   
SvaraCitera

Yogi:

Det är bättre att ha älskat än aldrig har älskat alls.

Lugn, du är 16 bast. Ändra på din attityd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjejer vill inte vara tsm. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shajjn:

Träffa tjejer på dagen, någon annanstans.

Kanske är tjejerna du träffar på fester och i liknande omständigheter, i princip, av den sort som för tillfället inte är intresserade av att inleda ett förhållande som du söker.

Hur ska jag träffa nya tjejer på dagen? Att börja på danskurser är inte riktigt min grej :S

Jag förstår din tankegång, men samtidigt vem fan är stängd för ett förhållande om det verkligen klickar? Som jag tyckte det gjorde med denna senaste, men nej. Vi ska bara knulla.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

enhimmelskdrog:

asså, nej.
fråga tjejen vad hon har att säga om er relation [y]

Jag har framfört det lite försikigt för att veta hur hon vill ha det. Antingen börjar hon taffsa och kyssas o skit eller så låtsas hon typ inte förstå..

Det är ju inte bara denna tjejen det gäller. Alla jävla tjejer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

ag har framfört det lite försikigt för att veta hur hon vill ha det. Antingen börjar hon taffsa och kyssas o skit eller så låtsas hon typ inte förstå

hon verkar mest kåt :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

hon verkar mest kåt :S

Det är hon, det är alla tjejer jag träffar. Annars hade de inte pallat med mig [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yogi:

jag själv kommer nog inte förlora min oskuld föräns jag blir typ 30,

Du är 16. Det kommer, tro mig. Ha bara lite tålamod[y]

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

Jag vet inte vad jag gör för fel.

Kan det vara något i din personlighet som tjejerna kanske inte tycker om?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

You, my friend, are an idiot?


   
SvaraCitera

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

Hur ska jag träffa nya tjejer på dagen? Att börja på danskurser är inte riktigt min grej :S

Exempelvis genom något intresse (annat än dans, då). Skolaktiviteter, "studentliv", engagemang i en förening, arbete och dyl.
Eller varför inte när du händelsevis bara är ute, och ser en (antagligen fler) söt tjej.. När du handlar mat, köper kläder, är på biobesök med vänner osv.

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

Jag förstår din tankegång, men samtidigt vem fan är stängd för ett förhållande om det verkligen klickar? Som jag tyckte det gjorde med denna senaste, men nej. Vi ska bara knulla.

Om det verkligen klickar, som du säger, så är det väl troligt att man inleder ett förhållande, ändå.
Men om det inte klickar? Ja, då är det bara att gå undan när man väl blivit nöjd. Eller köra vidare på "Bara knulla"-vis.

Kanske blir du genast, omedvetet, flaggad som "en kille som bara har kul och sexar" om du träffar tjejen på "fel" sätt. Efteråt kanske det är svårt att ruska av sig den manteln..
Tåls att tänka på i alla fall, tror jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

Det är hon, det är alla tjejer jag träffar. Annars hade de inte pallat med mig [party]

haha, men asså. om hon inte verkar fatta din fråga, dissa henne tills hon svarar istället då? [crazy]


   
SvaraCitera