Aviseringar
Rensa alla

kan inte blåsa en afrikan på pengar =(


Ämnesstartare

Har satt min dator på annons som har lite smådefekter men som går att fixa med garantin lätt. Fick mail från en engelskpratande person så jag antog att det var en engelsktalande student i sverige, men nu fick jag reda på att det var en nigerian som ville ge sin chef en present och vill att jag ska skicka den till nigeria.
Jag kan inte blåsa en neger så för ofta det finns netonnet i afrika så garantin gäller. [sad] Är jag hemsk eller gör jag rätt eller är jag för känslig? [sad]


   
Citera
Ämnesstartare

haha han är säkert en såndär typ "aah skicka den till det här postfacket i nigeria som inte har någon ägare så skickar jag pengarna sen, jag lovar"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nigerianska maffian kanske kommer och hälsar på [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

han vill adda mig på msn, men vågar inte![sad] Kan inte blåsa en fattig neger från afrika på pengar när datan är lite defekt. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men varför säljer du den inte bara till någon annan då?[zzz] och om garantin nu täcker det kan du väl fixa det med garantin först och sälja den sen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

Kan inte blåsa en fattig neger från afrika på pengar när datan är lite defekt. [sad]

Vilken information är defekt? [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mumble:

Vilken information är defekt?

ljudet är lite halvt om halvt ibland.

postis_per:

men varför säljer du den inte bara till någon annan då? och om garantin nu täcker det kan du väl fixa det med garantin först och sälja den sen?

IG på livet...

kan få en liknande data för 6000 nu,ingen köper begagnad då. men ska kanske ut på tradera och hoppas på d bästa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lol, han som försöker blåsa dig, tard.


   
SvaraCitera

han hade gjort samma sak mot dig [rolleyes]


   
SvaraCitera

Och vad har det här med religion att göra....?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sweetheart from hell:

Och vad har det här med religion att göra....?

Etik. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

nigerianska maffian kanske kommer och hälsar på [wink]

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Nuppineula:

Etik. [rolleyes]

Ah, visstja. My mistake :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden flyttad från Forum PLUS/Religion och Etik


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera